Onze 2e werd alleen maar makkelijker hoor. En je bent ook wat makkelijker, je weet alles nog wel hahaha. Ja, ze komen tegelijk, of juist na elkaar (ook niet prettig soms), maarre…het is toch ook wel een enorme rijkdom hoor, 2 kindjes om van te houden. En houden van ze doe je hoor. Van beide evenveel. Misschien ieder op een andere manier, immers ieder kind is anders, maar oh oh die liefde is zoooooo groot joh. En dat groeit en groeit maar verder. Ik denk wel eens:“Tis maar goed, dat ze jongen en meisje zijn, want hoe moet ik anders zeggen, je bent de liefste van de wereld?” Ik kan namelijk niet kiezen! Dus zeg ik tegen Veronica, dat ze de liefste, knapste, mooiste, schattigste, (monsterlijkste) meid van de wereld is en bij Lucas hetzelfde, maar dan in mannelijke vorm hahahaha. Vertel dames met 2 mini mannen of 2 mini vrouwen, hoe doen jullie dat? En dames met meerdere kinderen, hoe doen jullie dat dan?
Succes he Nathalie, geniet er nog maar lekker van hoor, want het zal zeker wennen zijn!
groetjes Monique