Ik het behoorlijk eng vind worden

Pfff 37 weken zwanger vandaag, ik vind het superspannend, maar ook wel een beetje eng weer haha…
Nu nog redelijk veel vrijheid, Demi is best makkelijk, kwa eten en slapen, maar wat voor een kindje zou de volgende zijn, misschien wel onhandelbaar
Maar ook supernieuwsgierig hoe zij/hij eruit ziet, copy van Demi of juist helemaal anders…
Nou nog heel ffies en dan…

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

het is gewoon leuk!!! genieten moet je nu nog effe, alleen met demi keutelen want straks word het ineens druk… nee hoor niets druk , ze komen alleen altijd allebei tegelijk!!!

Kussies

en zelfs na 9 maanden nog… zal altijd wel blijven dat ze tegelijk komen… hhihi

lekker genieten meis, ook straks ookal is het druk het is heerlijk druk

Tries

Liefs Tries

hoi Nathalie.
ja het is ook superspannend.Bevallen enzo
maar maak je niet druk.het is alleen maar fantastisch weer zon kleintje.En ik kon het me toen ook niet voorstellen maar zodra hij of zij geboren is houd je er net zoveel van als van Demi.
sterkte nog met de laatste loodjes!Geniet nog even van je dikke buik.Want het is straks veel lastiger om hem of haar mee te nemen hoor!
groetjes Eljada
groetjes Eljada.

oja dat klopt!!! dat houden van, je kan het je vantevoren niet voorstellen maar het is er gelijk!! niet evenveel,niet net zoveel, gewoon van jou!niet te vergelijken twee kindjes maar je houd gelijk minstens zoveel van je tweede, niet overdreven hoor maar kan victor nu al niet meer wegdenken terwijl ik vantevoren toch dacht van ja, een kind is al zo leuk!! nou twee is nog veeeeeeeel leuker!

Kussies

Precies, gevoel is niet gelijk maar wel net zo veel maar anders… net als dat je ideeen hebt van je eerste kindje maar achteraf denk je zo??? neeee dat het zelfde met een tweede… gelijk zijn ze niet meer weg te denken. een eerste blijft altijd de eerste maar je houd net zo veel van ze… tis gewoon niet uit te leggen… je moet het mee maken hihi…

het komt allmaal nog… je wilt ze en soms kun je ze achter het behang plakken…

denk wel eens gaat roy het zelfde doen? ja hij doet het nu al

Liefs Tries

Lekker van genieten hoor en ieder kind is uniek zeggen ze toch altijd.

Christa

Onze 2e werd alleen maar makkelijker hoor. En je bent ook wat makkelijker, je weet alles nog wel hahaha. Ja, ze komen tegelijk, of juist na elkaar (ook niet prettig soms), maarre…het is toch ook wel een enorme rijkdom hoor, 2 kindjes om van te houden. En houden van ze doe je hoor. Van beide evenveel. Misschien ieder op een andere manier, immers ieder kind is anders, maar oh oh die liefde is zoooooo groot joh. En dat groeit en groeit maar verder. Ik denk wel eens:“Tis maar goed, dat ze jongen en meisje zijn, want hoe moet ik anders zeggen, je bent de liefste van de wereld?” Ik kan namelijk niet kiezen! Dus zeg ik tegen Veronica, dat ze de liefste, knapste, mooiste, schattigste, (monsterlijkste) meid van de wereld is en bij Lucas hetzelfde, maar dan in mannelijke vorm hahahaha. Vertel dames met 2 mini mannen of 2 mini vrouwen, hoe doen jullie dat? En dames met meerdere kinderen, hoe doen jullie dat dan?

Succes he Nathalie, geniet er nog maar lekker van hoor, want het zal zeker wennen zijn!

groetjes Monique