Ik helemaal blij werd van de zon?

Wat was het vandaag toch heerlijk weer he? Ik werd er helemaal blij van! Omdat ze vandaag de trap gingen bekleden, konden we in het huis niet veel doen. Toen zijn we met z’n drietjes gaan lunchen. Eva had alleen geen trek en haalde zelfs haar neusje op voor een plakje kaas! Daarna heeft ze heerlijk geslapen en kon ik tijdschriften lezen in de zon, op het balkon. Mouwen opgestroopt! Papa was even in het nieuwe huis en hij dronk koffie in de tuin. Hij sms-te dat hij alleen vogels hoorde en het kabbelende water van een fontijntje ergens bij de buren. Zaaaaaalig toch, die rust?

We moesten naar een trouwerij in het gemeentehuis. We zijn er 's middags op de fiets heen gegaan. Eva zat voorop bij mij en genoot! Wel zakte het windschermpje steeds tegen haar hoofdje, maar dat duwde ze zelf steeds heel stoer weg! In het stadhuis praatte ze tijdens de ‘ceremonie’, d.w.z. het praatje van de ambtenaar, de he-le tijd! Hele verhalen! Ik ben toen maar even op de gang gaan staan met haar, want het is wel handig als het bruidspaar de ambtenaar kan verstaan. Eva mocht daarna weer mee op de fiets. Mama kocht nieuwe open schoentjes (altijd fijn, vooral met van die spierwitte benen erboven haha) en daarna gingen we een ijsje eten. Het eerste dit jaar, van de ijssalon in de stad. Eva lustte alleen papa’s bosvruchten. Ik gaf haar mijn sinaasappel en toen trok haar mondje helemaal krom. Ik blij, want zo kon ik mijn eigen ijsje helemaal alléén opeten!

Thuis hebben we lekker gegeten en nu ligt ze prinsheerlijk in haar nestje. Het was zo’n fijne dag, helemaal met die zon. Het kon niet beter! Dat er nog maar veel zon mag komen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Oh, wat leuk dat jullie zo hebben kunnen genieten vandaag!
Ik word ook onmiddelijk vrolijker bij dit weer, zalig is dat
En ik zie Eva al zo voor me dat windschermpje wegduwen! haha, super lijkt me dat

Liefs
Tanja

Lilypie Second Birthday tickers

Wat heerlijk he dit weer!!
Ik heb ook zo genoten vandaag

Ik was vrij, en had helemaal geen verplichtingen.
Ik ben in de ochtend met Seth naar de speeltuin geweest, op zijn driewieler, met zijn voetbal in het achterbakje.
Hij heeft een uur lang heerlijk gespeeld en mama maar foto’s maken.
We hebben lekker op het balkon gegeten en daarna heeft meneer heerlijk geslapen en mama lekker in de zon gezeten.
Toen de zon weg ging van het balkon werd meneer weer wakker, en gingen we naar de kinderboerderij!
Waar hij lekker tussen de dieren heeft gescharrelt en daar voor het eerst in de zandbak heeft gespeelt, wat hij ook erg leuk vond! Ook hier hebben we ons wel een uur vermaakt.

Voor het eerst heeft hij ook zijn zomerjas aangehad vandaag
Mama vindt dit heerlijk, en Seth geniet er ook echt van:D
En eindelijk allemaal foto’s met een zonnetje.
Liefs, Anne

Wat klinkt dat als een heerlijke dag Rainbow! Ik heb helaas gewerkt, dus er weinig van meegekregen. Erik was bij opa en oma en heeft met hen wel gewandeld, gefietst en op de kinderboerderij rondgescharreld. Voor het eerst dit jaar in z’n nieuwe zomerjasje, een heel stoer rood basebaljackachtig jasje van Eager Beaver. Zo’n leuk merk! Maar dat terzijde… Hopelijk komen er snel meer van zulke dagen!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hé Mriek: Wij hebben ook zo’n soort jasje, alleen dan in het donkerblauw

Liefs, Anne

Eva heeft zo te lezen een heerlijke dag gehad. Ik zie haar al helemaal zitten op de fiets. Heb je een foto gemaakt? Jesse en ik zijn natuurlijk reuze benieuwd.
Jesse heeft vandaag heerlijk in de tuin gespeeld en ik gezeten

@ Mriek: Eager Beaver is echt onwijs stoer!!!

Liefs

@anne: da’s toevallig. Zou het dezelfde zijn? Een beetje glanzende stof? Ik had hem gescoord in de uitverkoop bij de Bijenkorf. Ik was helemaal blij, haha.

@kikie: zooooo stoer inderdaad, als 'ie de jas aanheeft loopt 'ie met z’n armpjes een beetje wijd. Zoals bodybuilders lopen, omdat hun dikke armen niet naast hun lijf passen. Haha!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ohhhh heerlijk he rainbow… ook hier lekker genoten, heb voor t eerst dit jaar mn wasjes weer lekker buiten gehangen :smiley:
Vanmiddag gaat Noah voor de 2e keer naar de peuterspeelzaal dus mama kan lekker genieten achterthuis :smiley:

Noah heeft gister ook de hele dag achterthuis gespeeld…:smiley: heerlijk geen omkijken naar…

Veel plezier vandaag :smiley: hier word het 21 dragen :smiley:

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Ik heb tot 5 uur zitten zwoegen, maar opde fiets was het heerlijk dat weer wel. Morgan was lekker buiten toen pappa haar van het kdv kwam halen dus die heeft wel genoten. Ze gaan daar als het even kan naar buiten met de kids dus als het weer zo blijft is ze straks al helemaal bruin in der gezicht en nek

Hopelijk is het donderdag ook lekker weer want dan ben ik om 11 uur weer vrij

Groetjes,

Michèle

Eva had vandaag op het kdv ook heel veel buiten gespeeld! Ze wilde wel per sé haar jas aan, want buiten=jas aan vindt ze. En die jas moet ook dicht, anders klopt het niet. Dus Eva liep in trenchcoat in de zandbak! Ze heeft zich opperbest vermaakt! Ik merk wel dat iedereen van de zon heeft genoten, de mama’s én de kindjes! Jammer, maar morgen is het geloof ik weer over…dit weekend wordt het beter toch?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Wat een heerlijke dag! Gister was het ook nog zo lekker! Met de lunch ben ik een stukje gaan wandelen met een collega, en het was echt te warm met een zomerjas aan. Dat is een goed teken, vind ik!

Vandaag wilde ik weer op de fiets, maar ik moest Nora eerst naar het KDV brengen en het regende! Voor mezelf vind ik dat niet zo erg, maar als de kleine meid al nat op het KDV aankomt… Dan kies je toch vrij makkelijk voor de auto… ik in elk geval.

Morgen ben ik vrij, dus hopen op dan weer een zonnetje, zodat ik ook een heerlijke buitendag kan hebben met Noor samen.

liefs