Ik heerlijk uitgeslapen heb?

Echt waar, dat is lang terug!! Ik kwam donderdag uit de nachtdienst, en was zo moe, dat ik overdag teveel heb geslapen. Gevolg, ik kon wel goed in slaap komen in de nahct van donderdag op vrijdag, maarr… om 5:00 dus klaarwakker!!! En bo dus pas om 8:00! hahahahaha, en ik was zo moe gisteren, maar ja, mijn ouders waren even op bezoek, en daarna wil je toch nog even gezellig samen zitten enzo. Dus het was weer 2300 voordat ik er in lag. Ik heb toen aan manlief gevraagd of hij er dan vanmorgen uit wilde voor Bo wanneer die wakker werd. dit was wel goed. Had hij even pech dat Bo sinds tijden opeens weer om 6:30 kwam
Maar goed, ik mocht dus even lekker blijven liggen, en ja, ik schaam mij diep, maar om 11:30 werd ik pas weer wakker!!!
Moet wel zeggen, ik ben zo duf als ikw eet niet wat, dus uitslapen word ook overgewaardeerd als je het niet meer gewend bent, maar des al niet te min, was het heerlijk!!!
Morgen is het papa zijn beurt om uit te slapen!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Zo jij hebt lekker doorgetukt… Je zal het zeker nodig gehad hebben enne tja pappa pech, maar ja hij mag morgen weer toch??

Groetjes,

Michèle

Dan heb je dat duidelijk nodig gehad! Super dat je even de tijd voor jezelf kreeg. Morgen even omdraaien en de weegschaal is weer in evenwicht!

Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009

WAUW
kan me de laatste keer niet herrinneren dat dat me overkomen is haha.
vond vanmorgen 8.00 al lekker uitslapen hahaha
maar wel lekker zeg voor, je zal het idd wel nodig gehad hebben.

liefs,
Rinske

Heerlijk. Hopelijk slaapt Bo morgen weer tot 8.00 uur en kun jij weer een beetje uitslapen. Fijn weekeind verder

Danielle is geboren op 7-1-2010

Morgen mag papa idd even lekker blijven liggen, hopelijk is bo dan net als anders om 8:00 wakker, maar dan nog mag papa zo lang liggen als hij wil, want vond het wel heerlijk hoor vanmorgen!!! Had het blijkbaar idd nodig, want ik keer eerst op de wekker, toen was het 8:08, toen draaide ik mij om en de volgende keer was het 11:30!! hahahahahaha.

liefs woezel

HEERLIJK! Fijn dat je dat zo kan afspreken, hè? Ik kan morgen weer lekker blijven liggen, zoals praktisch elke zondag. En soms zegt manlief dat ik ook de zaterdagochtend wel mag blijven slapen, als ik wil. Lief! Maar 11.30 uur, dat red ik niet meer. Vóór Erik makkelijk, maar ik lijk het toch een beetje verleerd te zijn Ach, maar 9.30 uur vind ik ook al heerlijk.

Groetjes,
M

Nou, normaal red ik 930 ook niet met uitslapen, want ik ben nooit een goede uitslaper geweest. Denk echter dat het de nasleep van de nachtdiensten zijn geweest waarom ik zo lang kon slapen. Maar idd , echt HEERLIJK!!!
Ik vind het ook super fijn dat ik met manlief afspraken daarover kan maken. Kun je beide op zijn tijd bij tanken!!

liefs woezel

Heerlijk!
Wij wisselen het ook altijd af in het weekend. Zaterdags ga ik er vroeg uit, en Zondags mijn man want die gaat toch naar de kerk en neemt Luka dan mee, dus dan is het helemaal rustig!
Maar nu ik zo slecht slaap en Luka zo vroeg wakker is gaat mijn man er vroeg uit, zo lief! Ik moet het dan ook niet wagen om er voor 9.00 uur uit te komen, ook wel lekker hoor!

Heeeerlijk zeg, ik ben jaloers!
Ik mocht vorige week uitslapen, maar vond het om 8.45 uur wel mooi geweest.
Jammer genoeg moest ik de hele week vroeg op, EN werd Seth meestal NOG eerder wakker… dus ben nu erg moe. Beetje eigen schuld wel…
Maarja, hier mag papa nu morgen uitslapen.

Liefs, Anne

Ooohh wat lekker he Woezel…

Wij doen dat ook om de dag… de ene dag Chris, andere dag ik…
Vorig week zondag lag Chris ook tot half 12… en vanochtend ik half 10… Lekker hoor…

Half 12 vind ik een beetje zonde van mn dag…omdat wij al wel redelijk optijd naar bed gaan… (23uur, soms 23.30uur) maar als je het nodig hebt hè… oohh heerlijk hoor!!

Liefs, Melanie

Wij wisselen het ook af in het weekend heerlijk is dat.
Jeetje Melanie vind je dat vroeg
Wij liggen meestal 22.30/23.00, als we moe zijn 22.00 en als ik echt keimoe ben ga ik 21.30.

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Wij ligger er meestal ook tegen 22.30 uur in hoor! Dan heb ik het end in de bek, zoals ze hier in de buurt zeggen…
De laatste 2 weken lig ik er soms al tegen 21.30 uur in omdat Luka zo vroeg wakker is…

Ook ik lig er meestal tegen 22.30 uur in, en mijn vriend wel (bijna) altijd later.
Ik vind dat laat zat.

@Melanie: Ik vind half 12 wel laat

Gelukkig was Seth vanochtend pas om half 8 wakker:D heerlijk!

Liefs, Anne