Was indd heel bizar Inge, maar ook ik geloof dat kinderen meer zien en voelen als wij.
Er is geen dierenarts aan te pas gekomen en weet niet of het crematorium dat ook doet.
Liefs Michelle
Was indd heel bizar Inge, maar ook ik geloof dat kinderen meer zien en voelen als wij.
Er is geen dierenarts aan te pas gekomen en weet niet of het crematorium dat ook doet.
Liefs Michelle
Echt heel bizar zoals Dylano vanmorgen deed. Je zou toch denken dat zoiets geen toeval kan zijn.
Nogmaals heel veel sterkte en ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht.
Dikke knuffel,
Sandra
He Michelle, Hoe is het gegaan vanacht??? Een beetje kunnen slapen nog?
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
Och wat verdrietig, sterkte.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Och meid, ik lees het nu pas, wat erg voor je!1 Het is verschrikkelijk als zo iets gebeurt, is toch een onderdeel van je gezin En wat bizar dat dylano precies op die plek ging ziten!! Heel veel sterkte meid, dikke knuffel van mij en van bo!
heel veel
liefs woezel
Hoe is het nu vrouwke?
heb aan je moeten denken… vind het zo sneu!
Ik weet ook niet of het crematorium dat doet eigenlikjk… maar ik denk dat er wel een bericht gaat naar jullie eigen dierenarts en misschien op die manier toch… een kaartje ofzo komt.
zo niet dan niet, maar mocht je nog wel een plukje haar afknippen of een paar nageltjes?
Kinderen voelen en ‘zien’ meer dan wij volwassenen. Dus ik sta er niet echt van te kijken en wij hebben een hele mooie kaart van het crematorium gehad toen we spotje lieten cremeren.
Hoest nou meid??
Groetjes,
Michèle
Gecondoleerd en heel veel sterkte!!
Hebben jullie al afscheid genomen?
Hoe is het nu met je?
{{Michelle}}
Liefs, Anne
Ik ben gisteravond als een blok in slaap gevallen was kapot na 2 dagen en een nacht wakker te zijn geweest. Maar ow wat mis ik dat beestje, tis zo stil in huis zonder tikkende nageltjes op het laminaat. Geen geschooi bij de kinderstoel (moet nu alles zelf van de vloer rapen ). Als de bel gaat geen geblaf en een witte spicht die me voorbij schiet om sneller bij de deur te zijn als ik. Bah
Vanochtend werd ik wakker en voelde iets tegen me benen (hij sliep altijd bij ons op bed) en wou hem opzij schuiven, maar was Boris natuurlijk niet was het dekbed van rené
Ik heb zelf geen afscheid meer genomen, ben met Dylano thuis gebleven, wil hem in zijn eigen omgeving herinneren. Madelon heeft wel een paar foto’s gemaakt van hoe hij er bij lag, en die zijn heel mooi.
Krijg indd een kaartje van het crematorium. Hij wordt vanmiddag gecremeerd.
Liefs Michelle
Kan ik me wel wat bij voorstellen. Wij hebben afscheid van spot bij de dierenarts genomen toen. Wel fijn dat je foto’s hebt enne geef het tijd he. Ook dit moet je gewoon een plekje geven.
Groetjes,
Michèle
Ik heb zelf nooit huisdieren gehad, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je hem heel erg mist. Boris was toch altijd om jullie heen en als dat ineens wegvalt is dat toch een heel groot gemis. Neem je tijd om dit allemaal te verwerken.
Ik wens je nogmaals heel veel sterkte en denk aan je!
Liefs,
Sandra