Ik heel verdrietig ben

…omdat mijn lieve kat Siep vanmorgen is overleden.
Zomaar uit het niets. Hij lag vanmorgen op de bank. Waarschijnlijk een hartstilstand. Ik heb hem voor mijn 5e verjaardag gekregen
en vind het nu heel moeilijk opeens geen kat meer te hebben. Dus schrijf het even van me af. Siep is vanavond om 7 uur begraven. Het is gelukkig wel een troost dat het heel goed gaat met mijn kleintje. En dat ik hem over 4 maandjes in mijn armen mag sluiten.

MamaLindy

Wat vervelend!
Kan me voorstellen dat het voor jou een groot verlies is.

Ik heb zelf nooit lang een huisdier gehad, dus weet niet hoe het is.
Maar sterkte ermee!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ik kan me je verdriet goed voorstellen. Ik heb onze 2 katertjes van bijna 18 jaar in januari moeten laten inslapen. Dat terwijl ik altijd had gehoopt dat ze thuis in hun mandje zouden gaan. Maar zelfs als ze thuis op een natuurlijke manier gaan, is dit verlies er niet minder om. Sterkte

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

He meid wat naar. Weet hoe je je voelt. Wij hebben vorig jaar afschied moeten nemen van spotje. We hebben haar in moeten slapen want ze was op. Wij hebben er nog 5 rondlopen, maar dat maakt het gemis niet minder.

Sterkte enne je mag huilen hoor het is toch een stukje van het gezin. En gelukkig gaat met de uk wel alles goed.

Groetjes,

Michèle

wat verdrietig! Om afstand te doen van je beestje, is ontzettend moeilijk,
ik zag mijn 2 honden als mijn “kindjes” die heb ik noodgedwongen weg moeten doen. Hij is welliswaar niet overleden maar ik zie hem nooit meer.
De andere hond moest wel ingeslapen worden vanwege kanker in dr baarmoeder wat helemaal uitzaaide.
is ontzettend moeilijk, heel veel sterkte!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Arme Lindy! Natuurlijk heb je verdriet om Siep, zeker als hij/zij als vanaf je 5e bij je is geweest. Het is een deel van jezelf. Zielig dat Siep opeens dood lag, dat is echt schrikken. Ik heb zelf geen dieren, maar ik begrijp toch dat het veel pijn doet als je je beestje moet missen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Je mag verdrietig zijn net wat de andere zeggen, het is een deel van je leven. Veel sterkte

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Alles is al gezegd, ik kan me ook helemaal voorstellen hoe je je voelt. Sterkte.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Zo’n beestje maakt gewoon onderdeel uit van je leven en gezinnetje. Logisch dat je verdriet hebt. Sterkte.

Groetjes Carolien

Ja, dat is ook heel verdrietig!

Wij hebben ook een oude poezendame en ik weet zeker dat als het haar tijd is, ik ook wel even van slag ben. Ze worden echt onderdeel van je leven en je gezin.

Sterkte!