Ik heel schandalig

vergeten was dat het vaderdag was. Ik had niks gekocht, dat komt wel als we weer wat beter bij kas zitten, maar Morgan had wel wat gemaakt op het kdv. En Mer was al zo’n 2 uur beneden en ineens zegt ie leuk zo’n vaderdag en ik kon alleen maar oeps sh*t zeggen en morgan der kadootje geven voor pappa. Echt wat dat betreft ben ik echt het mannetje en pappa het vrouwtje want ik vergeet ook altijd alles datums en pappa niet.

Groetjes,

Michèle

Ach, die arme Papa Mer! Fijn dat Morgan in elk geval nog wel iets van een knutseltje had!

Groetekes, Sje

Haha OEPS … hier nog zo 1…

Gelukkig dacht de oudste er zelf aan

Nou voel ik me er niet schuldig over hoor, want hij doet zelf ook niks met moeder -> ik ben tenslotte zn moeder niet, GRRR
En ik heb wél voor een cadeautje gezorgd dat de kinderen konden geven.

En verder hadden we ons verslapen vanochtend (9.20 werden we wakker!), dus was even stressen om op tijd in de kerk te komen… vandaar dat vaderdag er even tussendoor schoot.

@ Sje ik heb er wel de hele week mee gespeeld om iets te kopen voor hem, maar dat doe ik wel als ik weer werk heb, maar puntje bij paaltje vergaten we Morgan der kadootje… maar pappa hoeft niet te klagen want hij heeft al 2 zondagen op rij dik uit kunnen slapen terwijk ik elke dat om 6.45/ 7.00 wakker ben.

Groetjes,

Michèle

haha ik was het niet vergeten maar wel wat vergeten te kopen zowel voor mn vriend als voor mn vader. ik belde mn pa op van: ja ik neem wat mee als ik de volgende keer bij je ben (hij weet dat rico ziek is en ik dus thuis blijf met m)
pfoehh… dat ging dus maar net goed haha! en ja voor mn vriend koop ik morgen nog wel een kleinigheidje. Rico had een kei opgeschilderd voor papa en daarna afgelakt

Haha hier ook hoor.
Manlief was al uit bed de kinderen, had met ze ontbeten, we waren allemaal aangekleed klaar voor de kerk, ik kijk nog even op de computer, shit vaderdag…
Gelukkig waren we op tijd, dus konden dekids hun cadeautje nog geven

hahaha! Ik was het niet vergeten, maar had het dan ook in m’n telefoon gezet als herinnering… (Dat was wel vorige week, want hier was het vorige week vaderdag)
Maar ik ben wat dat betreft hier ook het mannetje hoor. Mijn vriend is daarin veel beter, knutselt ook altijd zelf een cadeautje, vergeet geen datums, ruimt alles netjes op,… Ik daarentegen (ik ben echt geen sloddervos hoor, maar hij is toch nog een stuk properder als mij)

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

Ha ha ha hier is Mervin ook opgeruimder en doet ook meer in huis, erg he.

Groetjes,

Michèle

hahaha hier precies hetzelfde dus nee niet erg, ben gelukkig niet de enige dus

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers