oma snel naar het plekje gaat dat zij graag wil.
Het gaat helemaal niet goed met mijn oma. Het is zo’n lieve sterke vrouw. Klaagt nooit en is zo dankbaar met kleine dingen. Altijd blij en vrolijk en heel goed bij de tijd. S’ochtends liep ze altijd ruim 1,5 uur en s’middags ook.
Inmiddels is ze ruim 20 kilo afgevallen. Ze probeert te eten, maar houd niets meer binnen. Hele dagen ligt ze alleen maar op bed. Ze had al pijn in haar buik, maar die is nu wel heel extreem geworden. Kortom het hoeft van haar niet meer. Ze geeft aan een mooi leven te hebben gehad en daar heel dankbaar voor te zijn. Ze is te verzwakt om nog een darmonderzoek te ondergaan, want die zijn erg heftig en dit laat haar conditie niet meer toe.
Ze slikt nu al een paar dagen haar medicijnen niet meer en eet en drinkt niets meer. Af en toe heeft ze vandaag geprobeert te drinken, maar dit komt er gewoon uit.
Ik vind het heel moeilijk mijn oma kwijt te raken, maar ik gun haar die pijn niet. Ze is 93 jaar en dat is natuurlijk een hele mooie leeftijd. Vannacht is de hele familie gebeld, want het ging echt niet goed. We zijn er met zijn allen geweest en wat was ze daar blij mee.
Ze leeft nog, maar gelukkig is vannacht besloten haar om de 6 uur een morfine zetpil te geven. Hierdoor heeft ze als het goed is geen pijn meer.
Ik hoop zo voor haar dat het niet te lang meer gaat duren. Ik heb al de hele dag knallende hoofdpijn, want het houd me toch wel erg bezig.
Groetjes,
Sandra
Gewijzigd door - Sandra1980 op 07 Oct 2011 22:58:40