Wij hebben gisteren een paketje gekregen met Maya de Bij, Pipi Langkous, David de Kabouter en Nils Holgerson! joepie! Tja dat soort dingen kun je hier toch echt niet krijgen! Dus wij zijn super blij! Kunnen we ook Jada’s Nederlands weer eens goed op gang brengen, want de Dikkie Dik’s en Jip en Jannekes is ze nu wel moe!
Ik heel blij ben met Jada's Hollandse tantes!
Wat lief van haar tantes.
Kan me voorstellen dat dit erg leuk voor haar is, want altijd maar Jip en Janneke wordt ook wel saai.
Groetjes,
Sandra
Oh leuk, enne nu zag ik in je andere topic dat je nog meer mag vragen?? Oh ja pim en pom zijn ook leuk
Groetjes,
Michèle
@ Michele, Ja leuk he! Super blij! Tja wil mensen nooit lastig vallen, en al helemaal niet als het om speelgoed etc gaat. Kijk als het nou gaat over iets ernstigs/nuttigs/heel nodig, wat je hier echt niet kan krijgen, tja dan wel maar ja niet voor dat soort dingen. Nou zijn er nog 2 paketjes op weg hoorde ik net! (wist ik niets van) dus vandaag zei Oma; als je iets leuks wil voor J dat er echt niet is daar, vraag er dan gewoon om, oohh en ook voor jezelf natuurlijk! (Nou kan wel wat nieuwe bh’s gebruiken) dus ben super blij! joepie!!!
Ha ha ha Hema heeft BH’s in de aanbieding en ik moet zeggen ik ben zelf erg HEMABH fan. Maar ik heb mijn suggesties aangedragen voor je. Ik hoop dat Jada wat leuke dingen krijgt
Groetjes,
Michèle