mijn verhaal
ik heb mijn vriend leren kennen in een cafe ik was op zoek naar werk,
in de plaats helmond een jongen die ik kende omdat we samen gewerkt haaden kopelde mij aan die jongen.
we hebben twee weken met elkaar gebelt en als ik ging werken kwam hij
bij mij in het cafe .
gingen we in okt samen wonen .
later kreeg ik te horen dat hij iligaal was in nederland .
ik vond dat geen probleem en gingen gewoon verder waar we gebleven waren .
wel zoekend naar een oplossing om legaal te worden in nederland .
hij werkte eerst bij een bakkerij en daar sliepen we ook naar een tijdje kreeg ik door dat hij niet normaal uit betaald werd en dat hij gewoon in de maling werd genomen door mooie praatjes dat zij veel geld deden sparen voor hem ,
maar dat was niet zo ik vertelde dat aan hem en de hele dinge kwamen in opstand .
hij ging opzoek naar ander werk en ik had ook weer een nieuwe baan ,
weer in een cafe daar konden we ook een kamer krijgen voor niet veel .
die heb ik met bijde handen aangegrepen .
het was niet groot maar voor ons was dit ook geen probleem.
ik heb zelf de ziekte van bordeline dat heb ik al eens eerder verteld in een andere topic.
maar in die jaren was het nog niet bekent ik had geen hulp voor mijn problemen.
ik at niet goed deed mij zelf bij en had zelfmoord neigingen woede aan vallen
enz enz .
hij heeft er alles voor gedaan om mij weer aan het eten te krijgen .
hij pakte mij op verschilende manieren aan om tot me door te dringen .
in die tijd dat wij op die kamer zaten ging er zich steets meer mensen met ons bemoeien .
mijn vriend is erg vatbaar voor verlijdingen niet van de vrouw hoor maar andere dingen zoals geld .
hij wou voor mij alles goed geregeld hebben en alles doen voor mij en dat ik gelukkig was met hem .
zo probeerde hij ook veel geld te verdienen maar dat ging niet zo als hij wilde .
hij ging gokken omdat hij van iemand had gehoord dat je er meer mee kon verdienen in een avond dan als hij werkte , dat was voor hem de verleiding die hij niet kon weer staan hij werd gek gemaakt en ik werd gek gemaakt .
omdat hij zoveel gokte konden we de huur niet betalen en moesten we der uit .
ik denk zo dat we op vijf verschilende plaatsen hebben gewoont.
bij de eenna laatste huis werd ik zo gek dat ik ruzie kreeg met hem .
ik kreeg een woede uit barsting die niet leuk was ik viel tegen mijn vriend uit ik deed mezelf pijn alles ik was op dat moment helemaal gek geworden .
omdat hij me niet met woorden door kon dringen heeft hij me een tik gegeven
om me waker te schudden het was geen harde tik maar net genoeg om tot me door te dringen .
op dat moment moest het ook anders had ik me kompleet kapot gemaakt.
we moesten weer verhuisen daar bleven we toch iets langer dan ik had verwacht.
ik werd zwanger niet op het goede moment want we hadden niks .
maar ze was wel welkom .
hij ging meer werken en kwam soms smorgens vroeg thuis en dan had ie nog niks verdiend.
ik moest smorgens vroeg op om te gaan werken over een stuk waar mens twee uur over liepen deed ik er een uur over om bij mij werk te komen ik had geen geld voor vervoer.
dit heeft een week geduurd ik werd enorm ziek van de zwangerschap ik kon niks eten of drinken ,
ik deed er me best niet eens meer voor om nog iets te eten ik was liever dood als dat ik nog leefde.
mijn vriend kwam laat thuis en zag wel dat het slecht ging met mij maar hij kon niet tot me door dringen .
hij wist niet meer wat hij moest doen , hij heeft vaak zitten huilen omdat hij me niet kwijt wou .
mijn ouders hadden al vanaf het begin geen vertouwen in hem , dus daar durfde mijn vriend ook niet heen .
hij was bang voor ze hij wou niet de schuld krijgen dat hij dit heeft aan gericht.
hij had ze toch al , en hij had gelijk mijn ouders gaven hem de schuld van alles .
in fb 2006 hadden mijn ouders mij daar ook weg gehaald ik was goed ziek
- zwanger uitgedroogt en uit gehongerd maar het boeide mij totaal niks.
ik vijf maanden er over moeten doen om normaal te kunnen eten ik deed het nog niet goed maar at al meer .
later had ik veel ruzie met mijn ouders ik deed niet genoeg in huis voor ze enz enz.
en kwam ik weer in mij oude ritme van woede uit barstingen en mezelf snijden.
in die tussen tijd heb ik een uitkering gekregen en kon ik beginnen met de uit komst van de baby ook stond ik ingeschreven bij de woningbouw vereniging.
twee maanden voor de komst had ik ee woning en in ander halve maad tijd hebik samen met mijn broer alles opgeknapt dat ik er kon wonen , en het was gelukt.
31 aug 2006 was leyla geboren en dat begon ook al goed dus niet dit heb ik ook al eens laten weten in een andere topic .
in dat jaar heb ik ook mijn vriend moeten laten oppakken ik werd goed onder druk gezet en bedrijgt door familieleden.
dus ik moest het doen het heeft wel in mijn voor deel gewerkt .
want nu is ie bezig voor zijn verblijfs vergunning.
ik laat het hier bij en hoop jullie genoeg verteld te hebben over mijn verleden.
gr de mama van leyla
veronique daniels