Ik heb mijn certificaat gehaald voor de cursus:)

Ik heb mijn certificaat gehaald voor het volgen van de cursus, die gaat over ouders die “iets” hebben en kinderen moeten opvoeden.
ik kreeg een hoop complimenten, dus nu kan ik eindelijk met een gerust hart zeggen…ik doe het zo slecht nog niet

En steek dat maar in je zak. Toppie meis!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

top he ik ben best wel trots.
nu heb ik niet alleen mijn zwem en strik diploma hahahaha oh wat erg…
ik moet nu toch ook echt eens een bijscholing gaan doen oid… ik schaam me dood dat ik gewoon geen diploma’s heb

Oh goed he meid enne dat je het zo slecht niet doet kunnen wij je ook vertellen hoor

Enne kijk naar Barbie die heb ook niks, maar is wel mooi een ster(retje) geworden

Groetjes,

Michèle

Top meid Gefeliciteerd!!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wat super dat je de cursus gehaald hebt.

Je mag zeker trots op jezelf zijn. Wij zijn dat in ieder geval wel op jou!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Pregnancy tickers

Superwijf! Gefeliciteerd!

Groetekes, Sje

Wat goed zeg! Terecht dat je complimenten hebt gekregen! Jullie doen het hartstikke goed met z’n drietjes en hebben het zeker niet makkelijk gehad met al het getob met Rico’s gezondheid! Je hebt het dubbel en dwars verdient.

Gefeliciteerd!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Helemaal super…!!

Maarreh, schamen omdat je geen diploma’s hebt? Waarom zou je?
Ik ken er genoeg met diploma en die zijn wereldvreemd.
En mijn beste vrienden hebben ze niet…maar die zijn goud waard!
Het zegt werkelijk niets over je persoon.

Groetjes, Boukje

Lilypie First Birthday tickers

thnx…

@Boukje&Sarah: nou ik voel me gewoon dom vergeleken bij vele anderen, alsof ik niks kan (ik kon ook echt mijn diploma niet halen omdat ik theorie er moeilijk in krijg) ik kan niet zoveel onthouden en alles wordt een chaos als ik moet leren.
ik begrijp vaak niet wat er staat als het in te moeilijke taal geschreven wordt.
ik kan het wel lezen en ik weet de betekenis van sommige moeilijke woorden wel. maar om dat soort dingen BEGRIJPEND te lezen, nee niet echt.
Het enigste wat ik weet wat ik goed kan is moeder zijn, maar daar houdt het dan mee op. zorgen dus…
ja en ik kan goed luisteren en sta voor mensen klaar, maar daar haal je het niet mee in een beroep

het is idd lastig dat ze voor alles een diploma vragen, want er zijn veel mensen die veel in hun mars hebben maar de kans niet krijgen.
Gelukkig kan ik goed leren (en dat is niets om trots op te zijn, dat is iets wat je gewoon hebt of niet), maar in mijn klas zit een meisje, 19 jaar, een ontzettende schat, die ook niet goed begrijpend kan lezen. Onzeker dat ze is! Ik vind dat heel erg voor haar.
Ze is namelijk zo lief en voelt alles van andere feilloos aan, dat ik het jammer vind dat ze dat niet inziet.
Die dingen zijn nou eenmaal veel meer waard.
Ik vind sociale intelligentie dan ook belangrijker dan een hoog IQ.

Zelf kijk ik ook altijd naar de dingen die ik wél kan, ipv die ik niet kan.
Het lijstje met dingen die ik niet kan is vele malen langer, haha, net als bij ieder ander.

Wees trots op jezelf en de dingen die je wel kan.
Je komt hier op het forum helemaal niet dom over, dat zei ik ook al op Hyves. Na aanleiding van je foto en wat voor beeld ik over je had

Lilypie First Birthday tickers

het wat goed zeg, echt super. maar dat je het goed doet wisten/weten we natuurlijk allang.

snap best dat je daar wel is moeite mee hebt hoor, dat je geen diploma’s oid hebt. maar zoals al gezegd is, dat is zeker niet het belangrijkste op aarde, bij lange na niet zelfs. en mocht je echt iets willen leren kijk dan is op internet en zoek een opleiding die echt bij jou past, waarbij je het op jou tempo kan doen.

je bent een topwijf!!

liefs,
Rinske

lief van jullie! het is toch iets wat ik zelf moet accepteren. ik kan in praktijk best wel iets hoor, maar in theorie kan ik weinig

Ach inge je kan ook beter meer in praktijk kunnen dan in theorie… Kijk maar naar Feijenoord die presteren in theorie ook beter, maar staan wel mooi in het verkeerde rijtje

Groetjes,

Michèle

Harstikke goed Inge…daar mag je dan ook trots op zijn!

En dom ben je zeker niet want je schrijft echt goed in het Nederlands en je kent volgens mij nog beter het geschreven Nederlands want ik lees bij jouw berichten bijvoorbeeld veel woorden met alleen d of met dt…nou…ik kan je zeggen (en ik heb diploma’s) ik heb dat dus nooit begrepen wanneer er een t achter een d moet!

Dusse…
SUPER goed!
En ook nog eens een super moeder!

Gr, Danielle

Lieve schat, super goed van je!!! Complimenten!!!

Enne, diploma’s zeggen niet alles hoor! Ik heb mijn VWO diploma, maar ik ben ook TBM en doe er dus ook niks mee!! Je doet het supergoed en voor moeder heb je gelukkig geen diploma nodig, dat kan je of dat kan je niet… en jij kan het dus duidelijk WEL!!!