Ik heb me kapot gelachen!

Ik was vanochtend even bij mijn ouders koffie drinken…

Noah zat heerlijk bij opa op schoot met opa`s telefoon…Hij zat overal op te drukken…en plost komt er een lawaai uit de telefoon van een spoorboom (ting ting ting) Noah gooit de telefoon weg trekt een heeeeeeeeeeeeeel bang gezicht en begint te huilen… Ik en mn broertje hebben ons bijna bezeken van t lachen…

is natuurlijk zielig voor Noah, maar je had z`n gezicht moeten zien!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH Als ik er aan denk schiet ik weer in de lach

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Arm kind

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ha ha ha die laat opa’s telefoon wel even met rust denk ik

Groetjes,

Michèle

En zo is een eerste trauma geboren…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hahahaha en volgens mij is die inderdaad geboren Mriek… Noah kijkt nu Cars en ook daar gaat er een spoorboom dicht met die belletjesgeluiden Noah kwam dicht bij me staan omdat ie het eng vondt hahahaha

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Ach gossie. Hihi. Nou ja, zal vanzelf wel weer overgaan. En dan komt er weer een andere angst voor in de plaats. Lekker knuffelen met je kleine man!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Haha idd erg grappig hoe ze soms kunnen schrikken.

Groetjes,
Sandra

Haha, inderdaad schattig!
Seth schrok zich gister helemaal een ongeluk toen mijn moeder met de auto wegreed en even toeterde, haha!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

hahaha ja ik zie het gezicht wel een beetje voor me
Rico trekt waarschijnlijk hetzelfde gezicht als hij mijn moeders oude pop van vroeger ziet (lees: zo’n enge porsoleine kop erop hahaha)
ooh echt dat vind ie freaky! hij is echt bang voor poppen.
ik moest ook lachen toen hij daar zo hysterisch van werd maar het was wel errug zielig!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker