Ik heb een klein mafkeesje, Humor update

Rico’s woordenschat is heel breed maar zinnen maken kan hij niet zo goed.
vandaag gooit hij er ineens een zin uit en ik heb me helemaal rot gelachen.
we waren buiten aan het spelen, en hij zegt ineens tegen mijn moeder Letterlijk! : ik ga naar binnen toe, Ik ben het een beetje zat!

zo’n lange zin heeft hij nog nooit gemaakt, en het was nog grappig ook, je had zijn gezichtje moeten zien, hij knikte er namelijk heel serieus bij hihi

Gewijzigd door - MamavanRico op 08 Aug 2011 14:20:48

Gewijzigd door - MamavanRico op 08 Aug 2011 17:44:33

ha ha ha dat zit dan in de lucht want morgan zei van de week tegen mij met een heel boos gezicht “ik ben het helemaal zat, heb je begrepen?”

Groetjes,

Michèle

hahahaha ja echt en ik lach me kapot dan terwijl het niet mag
maare weet je ngo dat die 2 als baby al aan het baby talken waren? misschien hebben ze elkaar weer gevonden haha!

Whahahaha, leuk! Erik zei laatst (toen we op de rotonde reden): “Ik schrik me helemaal dood, zo door de bocht.”

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

@Mriek: hahaha ja geweldig toch! Ik weet niet hoelang Erik al vollere zinnen zegt maar echt een zin zoals nu en zo DUIDELIJK zonder fouten en zo goed gearticuleerd, nah echt om je “dood te lachen”

Erik praat al lang heel goed en met lange zinnen hoor, maar deze was voor zijn doen ook wel heel bijdehand. Moest heel hard lachen.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

hahaha ja dat snap ik! ik hoorde m idd praten op een filmpje. echt knap!
maar goed dat bewijst wel weer dat ALS rico eens een volle goed gearticuleerde zin uitspreekt het gelijk bijdehand is

Leuk hè, die bijdehante jochies van ons

Groetjes,
M

Ach vanavond werd pappa op zijn nummer gezet. Hij zegt morgan jij luisterd niet naar mij. Nee zegt morgan jij ook niet naar mij!

Groetjes,

Michèle

Haha, Mriek: Seth zegt in de auto vaak, als ik bijvoorbeeld net iets te hard rem: Mama, wat doe je??! En dan echt zo verontwaardigd haha.

Heerlijk hè?! Van de bijdehante uitspraken, Seth die kan er ook steeds meer wat van.

Liefs, Anne

@Michele: ik lees het nu pas maar ohwww hahaha wat lollig wat Morgan zei! hoe reageerde hij? kon hij zijn lach inhouden???

weer zo’n bijdehante opmerking van rico.
hij zat de hele tijd al te zeuren: wil snoepie en krentjes en taartjes eten, heb honger. blablabla.
ik zeg 2 minuten later tegen mezelf (wel hardop) hoe laat is het eigenlijk.
roept rico: ETENSTIJD!
Lol!!

en wat ie nu weer aan het doen is (hij is op dreef vandaag) hij probeerd een vlieg te vangen met zijn drinkbeker (zucht! hahaha) en oweeeee als mama probeerd hem mee naar buiten te krijgen nu het eindelijk droog is: NEE RICO DOET EERST VLIEG VANGEN!
jeetje dan heeft hij hem volgend jaar nog niet. hij zwiert maar met die beker heen en weer en hij had hem in zn bekertje zitten maar die vlieg vliegt er (logisch haha) gewoon uit, en dan wordt ie nog kwaad ook!

Gewijzigd door - MamavanRico op 08 Aug 2011 17:45:52

hahaha wat een figuren zijn het ook he !
pip maakt lekkere zinnen in pippy taal, als ze iets nie wil roept ze gewoon : kanne nie mama !
zo en dan is de kous af hahaha

Pippy is geboren 17.07.2009

haha ja mooi is dat rico heeft nog nooit gezegd kan ik nie. wel “wil ik niet” hahahaha

Hihi, lekker ventje!

E. zegt Noeniet als ze iets niet wil
En vanavond was papa haar naar bed aan het brengen en wilde haar luier aandoen, werd ze me toch een partij boos! Toen kon ze opeens even heel duidelijk praten: “Ophouwen nu, papa!”

@suzsje: hahaha grappig toch… dat ze als ze iets niet willen ineens WEL duidelijk antwoord kunnen geven Rico heeft de vlieg inmiddels gevangen (zegt hij) (in werkelijkheid vloog hij zelf de deur uit hihi) hij heeft hem met “fantasie” uit zijn beker gehaald en “weggegooid” (vraag me nog steeds af wat hij dan precies weggooide, hij zegt de vlieg…maargoed…peuters!!! haha!!)