Ik heb een hele lieve opa en oma!

Deze mooie schommelstoel heb ik van mijn opa en oma gekregen, lief hè. Alleen hadden ze bij de winkel er verkeerde batterijen bij gedaan. Morgen gaat mamma kijken of ze ergens (op zondag) de goede batterijen verkopen, dan kan ik morgen lekker schommelen.

Ook hebben Lisa en ik nieuwe kleren gekregen van opa en oma. We zijn flink verwend.

Dikke kus Cas.

Gewijzigd door - ~jolanda~ op 08 Jan 2005 20:04:23

ziet er super relaxed uit zeg!
hebben ze die ook in volwassen maten?

Wow Cas! Staat je goed hoor!
Ziet er idd relaxed uit.
Hopelijk vind je mamma morgen ergens batterijen! (tankstation misschien?)

Groetjes, mamma van Stephan

Cas vindt het heerlijk, zelfs al hangt ie stil. Even een piepje en er is wel iemand die 'm weer een zetje geeft.

Nou Mo, ik zei tegen mijn ouders dat ik dan geen verjaardagskado wilde (dat kreng is duur!!!), maar daar wilde mijn ouders niets van weten. Ze zeiden; hij is voor Cas hoor, niet voor jou!! Toen zei ik ook al; mag ik er dan niet inzitten?
Lijkt me heerlijk een beetje heen en weer schommelen.

Helaas nog geen batterijen gevonden, ga inderdaad vanmiddag even bij een tankstation kijken. Anders bel ik mijn ouders en misschien hebben die ze wel liggen. Kunnen ze ze gelijk meenemen als ze hierheen komen.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).

Dan ben ik stiekum toch wel nieuwsgierig wat jij dan wel voor je verjaardag hebt gehad als het niet zo’n schommel was…
Ben je al lekker verwend?

Groetjes, mamma van Stephan

Helemaal te gek. Lekker effe uitbuiken na een heerlijk zondags ontbijtje, hahaha wat wil je dan nog meer.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Wat een mooi ding!
Dat zal hij wel lekker vinden ja!

Is het nog gelukt met de batterijen?

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday

Ja, Denn heeft batterijen gehaald bij de benzinepomp. Nu ie werkt is ie nog leuker met lichtjes en muziek. En hij blijft uit zich zelf schommelen.

Ik heb geld gekregen van mijn ouders, ik wist verder ook geen kado. Nu kan ik zelf iets kopen als ik het wel weet.

Ik geloof dat mijn vriendin ook zo`n schommelstoeltje heeft. OMdat ze geen tweede kindje meer willen komt ie ook deze kant uit voor onze nieuwe spruit. Ikke ben benieuwd.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Een moeder op de nagym van Jens toendertijd had ook dit stoeltje mee. Hun baby huilde (heel herkenbaar, Mats deed dat ook) altijd als ze net gingen eten en dan zette ze haar in het schommelstoeltje en ze was rustig! Ideaal klonk dat.

Ga gelijk even op marktplaats kijken of ze tweedehands te krijgen zijn, krijg er zin in om er ook eentje te kopen.

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)

wouw mooi kado lisa,veel speelplezier ermee

Wat een heerlijk kado!!
Daar heb je de eerst komende tijd geen “last” meer van…wil alleen nog maar schommelen de hele dag!!

Umm Bianca4, de schommel is voor Cas niet voor Lisa. Lisa is al 2,5 jaar en mag er niet meer in.

Baby’s mogen er niet langer dan 40 minuten achter elkaar in en als ze zelfstandig kunnen zitten of zwaarder zijn dan 10 kilo mogen ze er ook niet meer in.
Dus als wij 'm niet meer kunnen gebruiken gaat ie ook in de verkoop.

We hebben 'm gekregen ivm de krampjes van, misschien dat het helpt te verminderen. Hij vindt het in ieder geval heerlijk dat geschommel.

schaammmmmmmmmmmmmmmmmmmm,maar komt dan lees ik alles en dan reageer ik en tik ik lisa ipv cas,sorry

Hihi geeft niet hoor!!!