Oh men wat een bloedbad
Ik was gisterochtend wat spullen aan het sorteren op zolder (je kunt bij ons niet helemaal staan op zolder) nou eenmaal klaar wil ik opstaan, en klabats, ik voel me een knal op m’n hoofd, ik snel weer gaan zitten want alles begon te draaien, nou na 10 tellen ben ik toch maar weer opgestaan, al wrijvend over m’n hoofd loop ik naar beneden, op de 2e trap naar beneden, voel ik ineens wat lopen en zie dat het bloed is, en dat begint opeens zo hard te stromen, ik raakte lichtelijk in paniek door zoveel bloed, en toen werd het donker, ik zag niks meer, in een paar seconde schoot al door m’n hoofd dat ik blind was ofzo, ik riep Arno, en die schrok zich een ongeluk door al dat bloed alles zat onder, hij vroeg waar bloed je want ik weet niet waar het vandaan komt? Ik verteld dat ik m’n hoofd had gestoten, en dat ik niks meer kon zien, Arno had een theedoek gepakt en begon hier en daar wat schoon te vegen, nou ik begon uiteindelijk m’n ogen schoon te vegen en merkte dat dat de oorzaak was dat ik niks meer zag, er zat zoveel bloed op m’n gezicht en in m’n ogen dat ik daardoor niks meer zag…
Nou ik ben, toen ik bekomen was van de 1e schrik, meteen gaan douchen en heb zoveel mogelijk m’n haar gewassen en toen bleek er een snee van zo’n 2,5 cm te zitten, niet heel diep maar wel breed dus, nu heb ik er wel flinke hoofdpijn van het de wond prikt ook flink, maar verder gaat het weer goed met me
Het heeft wel steeds nog wat gebloed tot einde van de middag gister, maar nu is het gestopt, ben er verder niet voor naar de dokter geweest, want arno zag dat het niet erg diep was…
Pfoe zeg ik was me echt het apezuur geschrokken!!
Groetjes Nathalie & Co