hallo alemaal ik ben 26 jaar ben aleenstande moeder met 3 kinderen .
maar ik heb nooit tijd voor mij zelf ik hou van mij kids ze heten bisera,nejla en lejla en ik heb veel meegemaakt

hallo alemaal ik ben 26 jaar ben aleenstande moeder met 3 kinderen .
maar ik heb nooit tijd voor mij zelf ik hou van mij kids ze heten bisera,nejla en lejla en ik heb veel meegemaakt
Allereerst wil ik zeggen dat ik heel veel respect voor je heb!!
Ik heb een dochter van bijna 2 jaar en ben een jaar alleenstaande moeder geweest en ik vond het al erg zwaar..
Dus ik kan me goed voorstellen hoe jij jezelf voelt en dat je erg toe bent aan tijd voor jezelf!!
Krijg je geen hulp van mensen om je heen of wie dan ook??
Wow meid,als eerste wil ik je feliciteren met drie beeldschone dochters!
Het lijkt me zwaar voor je,je bent ook jong en dan al drie kids en laat staan alleenstaande..Ik heb me handen vol al aan eentje!
Ik wil je bemoedigen,en al ben ik zelfs jonger dan jou,houd de vreugde in het moeder zijn want dat is je kracht! En weet je ik heb ook niet een fijne jeugd gehad,ook abnormaal veel meegemaakt helaas..maar wat er met ons gebeurd is mag niet op onze kids een negatieve effect hebben!Dus zet alles op alles om hulp te zoeken,want je kids zijn pas happy als jij dat bent..Ik hoop dat ik nog verder met je in contact kan blijven,maar jah aan jou de keus! Eerlijk gezegd zou ik dat heel leuk vinden om neit de enigste moeder te zijn en een paar moeder-vriendinnen erbij te hebben.
Groetjes liefs,
Ashna