Ik had gister een

feestavond van me werk ,in bobssalon dat is in uitgeest .we gingen met ze alle met de bus .een maal daar binnen gekomen,krijgen we een drankje erg zoet was maar 14,5procent alcohol maar het was lekker .we gingen daar karaoke doen en swingen en zingen vandaar dat ik nu ook een beetje schor ben .maar gelukkig heb ik die bij ikke ben niet nodig hihihihihihihihverder ben ik nu doof van de harde muziek daar, ja gelukkig aan een kant .maar ondanks de harde muziek en geluid was het wel heel gezellige ook serveerde ze hapjes en later ook sate en salade kort om het was een geslaagde avond nou hoop ik dat ik alleen dat ik die druk van me oor kwijt raak

groetjes marielle mama van tanja

Wat leuk dat het zo gezellig was!!!
En ik hoop idd dat die druk gauw van je oren af is, vervelend gevoel hè?

Ik ben daar ook ooit met een bedrijfs-uitje geweest, toen ik nog bij een autobedrijf werkte.
Alleen hadden wij meer een cowboy-thema avond.
Was wel heeeeel gezellig!

Groetjes, mamma van Stephan

Altijd leuk he die feestjes , ik vond het ook altijd zoo gezellig , ben ook wel eens naar preston palace geweest was ook zo leuk !
Die druk op je oren is wel vervelend zeg!! De music stond dan ook veel te hard , heb je ook vaak na een concert!!, maar ja als het maar gezellig is he hihihihi
Sterkte met je oor!!! (kan ook handig zijn hoor ff niet alles kunnen horen hihihihi)

ariette7jasmijn

ja kan handig zijn hihihihi maar het is een iritant gevoel weet niet hoe lang het aan houd .ja voor ons was het ook een bedrijffeest in plaats van een kerstpakket toch leuk want ze hoeven het niet te doen

klinkt heel gezellig zeg,is je druk al van de oren nu…

ja gelukkig is de druk van me oren nu minder het was niet echt prettig ik heb dit nog nooit gehad .terwijl ik toch vaak genoeg met martin ben mee geweest naar optredens waar hij het geluid deet .maar dit was echt super hard geluid ik was echt bang dat me oor kapot was zo voelde het dat ik doof zou zijn maar gelukkig niet

Gewijzigd door - zaan5 op 12 Dec 2004 11:41:54

oke gelukkig zeg,lijkt me geen prittig gevoel hoor