Ben lekker snugger bezig, maar niet heus.
Heb sinds gisteren enorm veel last van mijn onderrug, wat doortrekt naar mijn heupen, benen etc.
Zwaar irritant dus (nou, heb ik dàt weer ff netjes gezegd hè, hahaha!)
Maar goed, heb een afspraak gemaakt bij de fysio en kan daar dinsdagochtend 9 uur terecht (helaas belde er vandaag niemand af )
De kids hebben een overvloed aan energie, wat vandaag tijdens dit rot-weer enorm te merken was (pfffff )
Ik had echt zoiets van: hier MOET ik iets aan doen, want dat gegil de hele dag in huis… Ze moeten echt even hun energie kwijt.
Vivien begon ineens vanmiddag over Ballorig en ik had zoiets van: Hey! Slim plan! Kan wel met ze naar Ballorig morgen!
Gelijk gezegd tegen ze (slim!!! Ahum!)
Maar goed, er is dus niemand die mee kan…
Mijn nicht niet met haar zoontje, en mijn tante ook niet helaas.
Oftewel: Bieb gaat alleen met Vivien en Stephan.
Normaal "no problemo!"
Maar nu…DOM!
Stephan wil namelijk alleen maar op het grote springkussen (waar de grote kids dus ook zijn) en wil dan helemaal naar boven klimmen (waar ik dus géén zicht op hem heb…) etc. etc.
Vivien kan ik ook niet echt in de gaten houden, maar oké, dat gaat dan nog, die is 9,5 jaar.
Stephan natuurlijk nét vier…
En Bieb kan niet eens het springkussen op vanwege de pijn.
Laat staan ff naar boven klauteren.
DOM dus!!!
En ja, ik heb het beloofd…uitstellen vind ik dan niet eerlijk, hou ik gewoon niet van.
Nou moet ik maar ff zien hoe ik het oplos.
Denk dat ik van tevoren maar even een hartig woordje met Steef ga spreken.
Gewoon ff héél erg duidelijk maken dat ik niet met hem mee naar boven kan klimmen en dat hij absoluut naar me moet luisteren (dus niet stiekum toch verdwijnen ) want dat we anders naar huis gaan.
Tsja, je moet wat…
Iemand nog tips? Hahahahahhaha
Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.
P.S. Peter kan dus niet mee.
Gewijzigd door - Bieb op 21 Jul 2005 22:17:46