Ik haal me ook weer wat op de hals hoor

Ben lekker snugger bezig, maar niet heus.

Heb sinds gisteren enorm veel last van mijn onderrug, wat doortrekt naar mijn heupen, benen etc.
Zwaar irritant dus (nou, heb ik dàt weer ff netjes gezegd hè, hahaha!)
Maar goed, heb een afspraak gemaakt bij de fysio en kan daar dinsdagochtend 9 uur terecht (helaas belde er vandaag niemand af )

De kids hebben een overvloed aan energie, wat vandaag tijdens dit rot-weer enorm te merken was (pfffff )
Ik had echt zoiets van: hier MOET ik iets aan doen, want dat gegil de hele dag in huis… Ze moeten echt even hun energie kwijt.
Vivien begon ineens vanmiddag over Ballorig en ik had zoiets van: Hey! Slim plan! Kan wel met ze naar Ballorig morgen!
Gelijk gezegd tegen ze (slim!!! Ahum!)
Maar goed, er is dus niemand die mee kan…
Mijn nicht niet met haar zoontje, en mijn tante ook niet helaas.
Oftewel: Bieb gaat alleen met Vivien en Stephan.
Normaal "no problemo!"
Maar nu…DOM!
Stephan wil namelijk alleen maar op het grote springkussen (waar de grote kids dus ook zijn) en wil dan helemaal naar boven klimmen (waar ik dus géén zicht op hem heb…) etc. etc.
Vivien kan ik ook niet echt in de gaten houden, maar oké, dat gaat dan nog, die is 9,5 jaar.
Stephan natuurlijk nét vier…
En Bieb kan niet eens het springkussen op vanwege de pijn.
Laat staan ff naar boven klauteren.
DOM dus!!!
En ja, ik heb het beloofd…uitstellen vind ik dan niet eerlijk, hou ik gewoon niet van.

Nou moet ik maar ff zien hoe ik het oplos.
Denk dat ik van tevoren maar even een hartig woordje met Steef ga spreken.
Gewoon ff héél erg duidelijk maken dat ik niet met hem mee naar boven kan klimmen en dat hij absoluut naar me moet luisteren (dus niet stiekum toch verdwijnen ) want dat we anders naar huis gaan.
Tsja, je moet wat…
Iemand nog tips? Hahahahahhaha

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

P.S. Peter kan dus niet mee.

Gewijzigd door - Bieb op 21 Jul 2005 22:17:46

Ja, dank je. Ik zal het idd in de gaten houden.
Daarom al zo snel mogelijk naar fysio (wil dr natuurlijk het liefst vanaf Maar of dat lukt zien we wel)

En hoe het morgen gaat? Ach…ik zie dan wel hoor.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Heel veel plezier vandaag.
Misschien valt het allemaal mee en
komt er vanavond een stukje van jou waarin je
2 engeltjes beschrijft die de hele dag zich goed hebben gedragen.

Liefs Kristel

hoi bieb hoe gaat die vandaag,nou die bengels kun je gerust wel los laten hoor .en af en toe even spieken .veel plezier als je gaat

groetjes marielle mama van tanja

Hihi, wat een zeur hè
Het gaat met mijn rug niet goed, maar ik heb Stephan al een beetje ingelicht vanmorgen (hij is nu op school)
Hij zat meteen heel stoer te doen van: “ik heb ook rugpijn mamma en ik kan wél heel hoog springen. Goed hè!!!”
Gekke kids tegenwoordig

We zien wel hoe het gaat.

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt,
vooral omdat je zelf last van je rug hebt.
Probeer jezelf maar te ontzien maar heb heel
veel plezier.

Liefs Kristel

'T is denk ik wel een verschilletje met Stephan…omdat hij namelijk erg veel last heeft van hoogtevrees
Serieus, soms is het zo erg dat hij bij ons de trap niet meer af durft.
Om die reden (denk ik) is hij ook pas vrij laat gaan klimmen enzo.
Dat klimmen in Ballorig durft hij pas sinds 2x ofzo. Maar dan wel met iemand erbij.
Maar ach, het zal wel meevallen allemaal. Hij is tenslotte al vier

en bieb hoe is het gegaan ???heb stephan en vivian hun eigen nog vermaakt .en hoe is het met jou ???

groetjes marielle mama van tanja

Hihi, ik heb het overleefd
Ben wel kapot nu hoor, maar goed, dat wist ik van tevoren.
Je doet toch iets meer dan normaal thuis zeg maar.
Bovendien was er de eerste 3 kwartier geen plekje aan een tafel vrij…dat was wat minder
Maar is goedgekomen.
Kids luisterden gelukkig best goed. Dat scheelt ook

Stephan is nu al in bad geweest, die gooi ik zo in bed (is total loss na school en Ballorig )
Vivien is nu ook in bad, die gaat in principe meestal ergens tussen 21.00 en 22.00 uur naar bed.
Maar dan is ze vast lekker in bad geweest.
Ze hebben echt gezweten als een gek!

Geloof het dat je gebrokken ben Bieb
Pas inderdaad maar op met je pijn in je rug
Ik zit ook weer met mijn bekkeninstabiliteit en het doet verdomt zeer (Sorry voor het woord)Dus probeer zoveel mogelijk een beetje te rusten als het kan dan he
Sterkte

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Ja, zoiets doet inderdaad verdomd zeer. En dat woord is nou eenmaal het enige woord dat een beetje uitdrukt hoe het voelt hoor
Maar goed, echt rustig aan doen gaat niet lukken omdat ik Stephan en Vivien steeds heb natuurlijk.
Peter moet momenteel élke nacht werken. Die probeerd er dus wel zo veel mogelijk te zijn hoor! Maar ja, moet natuurlijk slapen als hij 's ochtends thuiskomt.
En Vivien moet je nou eenmaal wat meer bezighouden, dat is logisch.

Ja ken het Heb nu Ed zijn dochter hier en Robin en Dominique is een heel druk stel
Dus heb ook niet veel rust
Maar sterkte Bieb

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Dan weet je inderdaad wat het is zo ongeveer
En weet je, Stephan snapt dus ff niet dat Vivien geen hollands verstaat, hihi.
Dus als ze iets doet wat hij niet wil (plagerig) en hij zegt dat ze moet stoppen, dan verstaat ze dat natuurlijk niet.
Gevolg: Stephan zwaar gefrustreerd, hahahah!
En dan is het gauw geschreeuw
Maar jij ook heel veel sterkte dan hoor!
Is niet niks.

Gewijzigd door - Bieb op 22 Jul 2005 22:33:32

Hoe is het nu met je Bieb?
Beetje te houden?

Lees het nu pas, ben hier een paar dagen niet geweest…hoe is het nu inderdaad Bianca, met je rug?

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Dank jullie wel voor het medeleven
Het gaat redelijk.
Heb nog wel veel rugpijn, maar vandaag bijv. naar mijn ouders geweest die op een camping staan.
Dat scheelt dan wel omdat de kids daar lekker kunnen rennen etc.
Bovendien ben ik dan niet de enige die op ze hoeft te letten enzo (Peter was niet mee, moest slapen na dubbele dienst en weer 1 voor de boeg)
Ach, je moet er wat van maken hè
Maar ik hoop wel dat fysio iets voor me kan doen hoor! Dit is 10x niks zo

Lastig hoor, hopelijk heb je baat bij de fisio, ik heb al maanden een stijve nek, heb nu voor de 2e periode fisio, en er begint nu pas betering te komen… dus geef niet te snel de moed op, (doe ik wel altijd )

Beterschap ermee!

Groetjes Nathalie & Co

Hihi, nee, ik zal niet te snel de moed opgeven
Verder ben ik eerlijk gezegd wel bekend bij fysio
Ben laatst weer een tijdlang daar geweest (in combi met manuele therapeut) vanwege rugklachten (hihi, wrak van de eeuw? )
Nou ja, we zien het wel dinsdagochtend.

Gewijzigd door - Bieb op 24 Jul 2005 23:02:52

Nou, hopelijk verlicht het de pijn, als je bij de fysio bent geweest!
Gelukkig kan je nog lachen!

Hoe is het eigenlijk met je buik? Kaya zal ook wel lekker groeien daarbinnen he?!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Nou, dat kan je wel zeggen!
Mijn buurvrouw zei toevallig vanavond dat het lijkt alsof mijn buik de afgelopen paar dagen weer enorm gegroeid is
Nog 2 weekjes dan maak ik weer foto’s denk ik (om de 4 weken lijkt me wel grappig)
Met Kaya gaat het denk ik wel prima, ik voel haar in ieder geval erg vaak trappelen en bewegen!