Ik graag wil werken :I

Ja ik weet het, gek he!
Maar ik had gister zo’n frustrerende dag met Sylvie, dat was de druppel!
Ik zit al een poosje met het idee in mijn hoofd. Helemaal nu de tweede op komst is kunnen we wel wat extra’s gebruiken.
We zitten er aan te denken een auto voor mij te kopen. En dan zoek ik een baantje in Leeuwarden, drop Sylvie bij oma of bij mn zus of vriendin van mij
En dan ga ik 3 halve dagen in de week werken. Lijkt me zoooooo heerlijk.
Ik weet niet, maar ik heb zo’n behoefte aan sociale contacten en nog ietsje meer geld
Maar ja ik ben wel zwanger… Op zich vind ik het ook niet erg om maar een half jaartje te werken. Dan hebben we toch even een mooi extra zakcentje en heb ik echt even tijd voor mezelf. Iets voor mezelf… Dat wil ik al zo lang weer
Maar ja de vraag of dit gaat lukken is er dan nog… Het idee is mooi, maar ja er moet ook maar iemand zijn die mij voor een half jaar 3 halve dagen in de week wil laten werken…
Ik ga in ieder geval zoeken, dus hou jullie op de hoogte!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Heb met Sylvie achter de kassa gezeten zonder problemen tot 4 week voor de uitgerekende datum. Dus wil ik weer kassa gaan proberen.
En ik dacht dat ze nu juist wel mensen aannemen voor een half jaar, omdat er mensen straks op vakantie gaan.
En ik wil juist nu werken, zodat we wat extra hebben voor de baby.
Als de baby er eenmaal is, dan blijf ik gewoon lekker thuis bij mn 2 kleine donderstenen tot het me niet meer bevalt en ik denk ik ga weer werken Haha

Ik zou even kijken naar een bedrijf dat je een 0 uren contract kan aanbieden. dan maak je naar mijn mening het meeste kans. Omdat je idd zwanger bent en niet heel veel uren wil maken is het idd moeilijk een baan te vinden. Ik spreek helaas uit ervaring. 0 uren contract betekend dat je kan werken als er werk is maar jou werkgever en jezelf zitten nergens aan vast! Misschien is dat iets?

Nou ja heb me maar aangemeld als postbezorger

Succes meid, ik kan me je gevoel zooooo goed voorstellen.
Zelfs de psych raadde me aan om te gaan werken, om precies hetzelfde wat jij beschreef. De sociale contacten en het ding voor jezelf.

Heel veel succes en ik wil je juist aanmoedigen, want ik ben WEL aangenomen bij AH (jaja ook achter de kassa ) toen ik zwanger was. Heb dit gelijk vanaf het begin gemeld en dat was prima! Heb toen zelfs na mijn verlof nog verlenging gekregen! Daarna niet meer, maar dat was mede door mijn PND… Niet geschoten is altijd mis zeg ik altijd maar!

Hoi!
mocht je niks vinden, er zijn altijd uitzendbureaus waar je aan kan geven wanneer je kunt en wilt werken… misschien is dat een idee?
groetjes Nancy

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Hihi mn laatste werkgever zit in Apeldoorn