Ik gisteren zo moest lachen

om Tim.

Zitten we gisterenavond te eten. Staat mijn man even op om iets te pakken. Roept Tim meteen: Peter, zitten blijven hoor ! Nou probeer dan je lach maar eens in te houden. Hij zei het ook echt op zo’n toontje van je mag helemaal niet weglopen tijdens het eten. Dat hij Peter zei was ik wat minder blij mee, maar goed dat zegt hij normaal nooit. Na zijn opmerking zei mijn man ook ik heet papa. Dus toen zei Tim nee Peter. Maar goed we hebben het genegeerd en hij zegt weer gewoon papa.

Groetjes,
Sandra

Ja, soms hoor je ineens jezelf terug uit de mond van je kind. Haha!

Hier hebben ze ook de neiging gehad om ons bij de voornaam te noemen. Dan lieten we ze het 10 keer achter elkaar zeggen en dan was het klaar ermee. Was de lol er gelijk af.

Of als alternatief mochten ze dan mama Esther zeggen bijv. En ook daar is de lol snel vanaf want ze roepen de hele dag mama dus het is alleen maar omslachtiger om dan steeds mama Esther te moeten zeggen.

Groetekes, Sje

Haha, die Tim! Streng jochie hoor Je hoort dan echt jezelf praten hè. Erik gisteren ook; ik liet een boertje (ja hé, niets menselijks is mij vreemd) en Erik zei: “Bah, mama!” Echt op zo’n verontwaardigde toon, van hoe durfde ik te boeren. Moest ik ook erg om lachen.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Hahahaha grappig hoor! Ik zou zelf ook mijn lach niet in kunnen houden! Zo vertelde mijn moeder van de week, dat Nikki tegen haar had gezegd dat Oma toch wel heel blij moest zijn met 2 van die lieve (klein)kinderen. Dat zeg ik dus altijd als ze heel lief zijn: Wat ben ik toch blij met 2 van die lieve kinderen! Hahaha, dus ook duidelijk uit mama’s mond hihi!

Haha wat een verhaal Grappig hoor!! Tim leest Peter even de les.

Liefs

Geweldig

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

En van wie zouden ze dat nou hebben

Groetjes,

Michèle

haha en wat kan je dan in een deuk liggen he. Super leuk!
Gister hadden wij ook zoiets. Mijn vriend liet een potlood van Dani vallen.
Waarop Dani reageert met:
“Papa mag niet pottemode (=potlood) gooien” en daarop volgde “papa gang daar” en dan wijzen naar de gang en papa er heen duwen. Grapjas

Lilypie Pregnancy tickers

Haha Saro, geweldig!

Groetjes,
M

Supergrappig van tim, zie het zo voor me haha. Klein bijdehandje.

groetjes Ramona

[img]http://lbdm.lilypie.com/uGNVp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” />

[img]http://lilypie.com/pic/2010/04/12/XaXw.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb2m.lilypie.com/9ODvp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Haha, schitterend, die bijdehandjes!!

Jammer, dat Seth nog niet zo goed praat. Maargoed ook wij zullen dit nog wel krijgen

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Hahahaha, grappig! Leuk dat Tim Peter corrigeerde! Eigenwijs! Eva roept ook vaak naar papa met zijn naam. Wij zeggen dan ook: papa is papa of het is papa + voornaam, net als wat Esther zegt, mama Esther. Meestal zegt ze gewoon mama en papa trouwens.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Over bijdehand… Morgan vanmorgen mamma nie singen. Dus ik zeg waarom niet dan. Nou zegt ze mamma kan nie singen…

En bedankt he schat.

Groetjes,

Michèle

@Michèle:

Groetjes,
M

@ Mriek zo dat pappa ook…

Groetjes,

Michèle

Haha sorry Michelle, maar ik moest toch ook wel om Morgan lachen!

Groetjes,
Sandra

Ja ik ook hoor want ze heeft gelijk maar het kwam er zo droog uit

Groetjes,

Michèle

Gelukkig heeft Tim nog niet door hoe vals papa en mama altijd voor hem zingen

Groetjes,
Sandra

hahahaha, lol!!!
rico roept mij ook soms: INGE!!!
maar dat had ik volgens mij al verteld, ik vond dat ook echt niet tof, maar ik moest inwendig wel lachen natuurlijk. maar ik moet zeggen dat Tim het leuker heeft aangepakt

@ Sandra wij mogen alleen nog slaap kindje slaap zingen

Groetjes,

Michèle