Ik gisteren mijn 1e les

zwangerschapsyoga heb gehad. Oh wat was dat weer even heerlijk zo’n uurtje ontspannen. Ben helemaal geen yoga type, maar zwangerschapsyoga is toch heel anders. Heb deze cursus ook gevolgd toen ik zwanger was van Tim en nu dus weer. Hihi kan me nu alweer verheugen op volgende week. Beetje jammer alleen dat je na de les met je suffe hoofd nog de vrieskou in moet!!

Groetjes,
Sandra

Zo, jij bent er vlot bij! Ik had allerlei problemen met inschrijven, dus begin nu pas in januari… hahaha… Nou ja, ik loop waarschijnlijk toch tot begin maart door met mn buikkie, dus komt wel goed.

Ik vind het ook altijd heerlijk, maar ben wel echt een yogatype. Ik doe ook aan yoga als ik niet zwanger ben. Mis het nu ook echt wel.

Maar geniet er van, even lekker tijd voor jezelf en met het nieuwe kindje bezig zijn!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Heerlijk toch, lekker een uurtje voor jezelf! Ik heb ook yoga gedaan toen ik zwanger was van Eva, maar ik vond die lessen niet zo. Het was elke week hetzelfde en je lag meer te ademen zoals je moet doen als je weeën hebt, dan te ontspannen. Ik heb er dus voor gekozen om deze keer helemaal NIETS te doen. Fijn dat de lessen bij jullie wél lekker ontspannend zijn en dat jij er zo van kunt genieten. Gelukkig mag je nog heel wat weekjes gaan, zennnnnnn!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wat leuk! Ik heb toen ik zwanger was van Erik niets gedaan, maar hoor veel goeie verhalen over zwangerschapsyoga. Fijn dat het jou zo bevalt en dat je er nog geruime tijd van kunt genieten

Groetjes,
M

Jammer Liske dat je pas in januari kan beginnen. Bij jou zijn het dan zeker doorlopende lessen? Hier moet je echt aangeven wanneer je uitgerekende datum is en is het een cursusblok van 12 lessen. Met daarin allemaal zwangere die rond dezelfde tijd zijn uitgerekend. Ik kon dus niet zelf kiezen wanneer ik ging beginnen. Maar kreeg zelf per mail door wanneer de 1e keer was. De cursus bestaat uit 12 lessen, 1 partnerles en 1 terugkomochtend met je baby. 8 maart is mijn laatste keer en het is ook een paar keer niet. Geloof met kerst, en voorjaarsvakantie.

@rainbow, dat klinkt inderdaad niet heel erg leuk. Hier is het heel erg afwisselend met de oefeningen. Gisteren voornamelijk oefeningen gedaan voor ontspanning. Wel de hurkzit gedaan, die is goed om ruimte in je bekken te maken. Maar verder nog weinig gericht op de bevalling. Dat komt volgens haar allemaal nog wel. Oh ja en de buikademhaling. Haha verder zijn vooral de laatste 10 minuten erg lekker. Dan mogen we lekker gaan liggen en krijg je als je wilt nog een dekentje ook. En hoef je alleen maar te liggen en te luisteren naar de docuente. Echt heerlijk is dat

Groetjes,
Sandra

Nee, het zijn geen doorlopende lessen. Eigenlijk had ik in de groep die volgende week begint gehoord, maar ja, daar was geen ruimte meer omdat mn inschrijving niet goed was gegaan. Dus nu begin ik 5 januari. Zijn 8 lessen voor de bevalling, waarvan de laatste 2 maart is en die daarvoor 17 februari. Ik ga er dus vanuit dat ik de laatste les er niet meer bij ben. Van de vorige groep ga ik nog steeds leuk om met 2 andere moeders, hebben afgelopen week nog afgesproken en zo eens in het half jaar zien we de hele groep nog. Dus wie weet dat dat nu wel weer zo gaat. Leuk om samen te gaan wandelen als die kleine hummels er net zijn, in je verlof.

Ja, ik heb er ook weer zin in!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Hihi ik hoop ook voor je dat je er de laatste les niet bij kunt zijn Liske. Anders zou dat betekenen dat je overtijd loopt!

Ja, Hanna het is idd ook voor de sociale contacten erg leuk. Ik heb nog steeds contact met sommige moeders van de cursus die ik gedaan heb toen ik zwanger was van Tim. En tijdens de les heb je ook even pauze en krijg je thee, dus dan kun je ervaringen met elkaar uitdelen.

Groetjes,
sandra

Klinkt lekker en gezellig, Sandra!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Weeeeh, ik wil ook les waar jullie wonen, Sandra en Liske! Bij ons was het geen leuke groep. Wel tijdens de les, al zei niemand echt veel, maar er was verder helemaal geen contact. Iedereen mailde toen de baby’s waren geboren en toen was er een terugkomles om de baby’s te showen. Ik was daar, met nog maar 5 anderen. De rest had er blijkbaar geen zin meer in…Wij hebben ook nooit koffie gedronken samen ofzo…Was jammer, want twee van mijn collega’s hebben jaren later (hun kids zijn 14 en 10) nog steeds contact met sommige moeders. Bij ons was het echt ieder voor zich. Je deed je ding en dat was dat…Daarom koos ik er ook niet meer voor om een tweede keer weer te gaan, al was die groep dan misschien anders?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wat jammer Rainbow dat er maar 5 op de terugkomdag kwamen. Bij ons was iedereen er en werd er nog een leuke groepsfoto gemaakt van de kids.

@Bakmama, hier word je ingedeeld naar aanleiding van je uitgerekende datum. De vorige keer zat ik bij de late les, die begon om kwart voor 9, dus dan was ik ook vaak over tienen pas thuis. Maar goed ik ben niet iemand die vroeg naar bed gaat, dat scheelt. Nu zit ik in een vroege groep en die begint al om kwart over 7. Wel weer even haasten met eten enzo, maar ik ben wel rond 9 uur thuis.

Ben net weer geweest en het was weer heeeeeerlijk. Hihi heb nu alweer zin in volgende week.

Groetjes,
Sandra