Het is klaar en gedaan, het “werk” zit erop. Hij komt “pas” over 2,5 week naar huis, maar het was heerlijk om hem even gesproken te hebben, ookal was het maar 5 minuten en om 1 uur 's nachts, Joepie
Ik gisteren met mijn man heb gesproken
wat lekker zeg, kan me voorstellen dat t goed voelt om m even gesproken te hebben. nu nog even wachten maar dat vliegt ook vast snel voorbij.
heeft hij t ook goed volgehouden?
liefs,
Rinske
Fijn om je mannetje weer te horen! Ben je ondertussen alweer een beetje gewend aan het idee dat hij over 2,5 week thuiskomt?
Liefs!
@ Rinkse, alles is goed gegaan hoor, no problems
@ Liske, Tja moest wel even slikken, maar ben nu wel aan het idee gewend, ga er iig nog net even tussenuit voordat hij terug is! (als alles goed gaat)
Wat heerlijk joh dat je je man gesproken hebt. Ook al was het maar even, het is toch weer heel vertrouwd om dan zijn stem te horen lijkt me. Was dat trouwens voor het eerst in al die maanden?
Groetjes,
Sandra
@ bak-mama, is een beetje gecompliceerder deze keer, dus kan het nummer niet goed uitleggen, maar idd geen eerste. Het is pas op de 17de afgelopen!
@ bak-mama, is een beetje gecompliceerder deze keer, dus kan het nummer niet goed uitleggen, maar idd geen eerste. Het is pas op de 17de afgelopen!
Ik heb geen idee waar dit over gaat maar wel fijn dat je je man weer hebt gesproken na 90 (!) dagen!!
Groetjes van Sascha en Senne
Oohhh doet er verder niet zpoveel toe maar mijn kerel was het land uit, en heb hem 3 maanden niet gesproken, dus ik ben blij dat ik weer even met hem gepraat hebt en over 2,5 week is hij dus thuis! Joepie!
quote:
Oohhh doet er verder niet zpoveel toe maar mijn kerel was het land uit, en heb hem 3 maanden niet gesproken, dus ik ben blij dat ik weer even met hem gepraat hebt en over 2,5 week is hij dus thuis! Joepie!
Kan ik me heel goed voorstellen, hoe vind jada het, dat papa weer thuis komt?
Groetjes van Sascha en Senne
De laatste loodjes dus!! Nog even volhouden en dan…
Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009
Jada is natuurlijk heel blij, maar kon niet wachten. papa moet nu meteen komen, hihihihih! Tja dat kan nog even niet, maar hij belt ons morgen iets uitgebreider dus dan kunnen ze gezellig kletsen!