Ik gisteren iets te fanatiek

in de zon heb gezeten…
O wat was het gisteren een heerlijke dag, kleine dreumes lag lekker te slapen, papa stond te kletsen met de buurman en ik genoot van de rust in m’n relaxstoel in de tuin, heerlijk in het zonnetje. Iets te lang, maar toen ik het wat vond branden was ik al veel te laat. M’n gezicht, hals, schouders, armen en schenen helemaal vuurrood. Dus vandaag als een kreeftje op het werk
Oppassen dus allemaal, het zonnetje is behoorlijk fel!
Het brand niet alleen, sinds vanavond is het ook gaan jeuken… is dat een voorteken van vervellen?

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Hihi jaja de kracht van de zon is onvoorstelbaar Ik ben zelf zondag wat verkleurd, maar niet verbrand gelukkig
Sterkte met de pijn en jeuk. Je hebt geen zonne allergie?

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Oeh, balen! Ja, de zon was fel gisteren. Goed insmeren met after sun!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

jeuken iz een teken dat je huid uitgedroogd is door de zon. Vervellen gaat het nog niet doen, maar gewoon goed smeren is wel nodig dan.

Groetjes,

Michèle

Ik smeer me suf… in de hoop dat het van rood naar bruin gaat verkleuren ipv vervellen…! Denk dat het wel goed gaat, het trekt al bij. Alleen in m’n hals nog niet echt, dat brand en jeukt nog aardig maar ben nu op de calendula emulsie over gegaan, dat koelt lekker!
Het is ook echt wel een beetje dom van mezelf om meteen zo heerlijk in de zon te gaan zitten terwijl m’n huid niets gewent is…ik verbrand vrij snel dat weet ik natuurlijk ook wel van mezelf, en heb idd de afgelopen jaren ook steeds last van zonneallergie, maar ja het was zo verleidelijk en ik zat er zo heerlijk!

Oja, iemand nog de remedie tegen zonneallergie? (behalve dan het advies om uit de zon te blijven… )

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers