Via mijn gastouder kreeg ik gisteren een hele zak bommetje vol kleding voor Rens. Alles door een jongetje gedragen en een hoop merken zoals diesel,sturdy, mexx ed. Echt puntgaaf. Niet vaal, geen vlekjes of pillig. Zat nog een superstoere winterjas bij ook. Ben er echt helemaal blij mee. Rens zit nu in 92/98 maar ben bang dat dat niet heel de winter meer gaat duren en deze kleding is precies een maatje groter. En het is zoveel dat hij dan eigenlijk niets nieuws meer nodig zou hebben. Lekkere meevaller in deze dure tijd. Daar word ik echt blij van. Ik koop eigenlijk nooit merkkleding voor rens want ik vind het best wel duur zeker omdat hij zo haed groeit nu. Alleen af en toe een shirtje van lief, maar dan wel in de opruiming. Mijn oppas had deze kleding gered van de vuilnisbak, deze vrouw gooide normaal het gewoon weg. Nu mag ik het elke keer hebben. Ben ik echt heel blij mee.
Sowieso snap ik niet dat mensen goede klding zomaar weg gooien. je kunt er altijd iemand blij mee maken. Nu bewaar ik de meeste kleding van Rens nog voor als we een jongetje zouden krijgen, maar wat ik niet leuk meer vind geef ik weg of stuur het naar Roemenie.
groetjes Ramona