Ik gisteren erg blij gemaakt ben

Via mijn gastouder kreeg ik gisteren een hele zak bommetje vol kleding voor Rens. Alles door een jongetje gedragen en een hoop merken zoals diesel,sturdy, mexx ed. Echt puntgaaf. Niet vaal, geen vlekjes of pillig. Zat nog een superstoere winterjas bij ook. Ben er echt helemaal blij mee. Rens zit nu in 92/98 maar ben bang dat dat niet heel de winter meer gaat duren en deze kleding is precies een maatje groter. En het is zoveel dat hij dan eigenlijk niets nieuws meer nodig zou hebben. Lekkere meevaller in deze dure tijd. Daar word ik echt blij van. Ik koop eigenlijk nooit merkkleding voor rens want ik vind het best wel duur zeker omdat hij zo haed groeit nu. Alleen af en toe een shirtje van lief, maar dan wel in de opruiming. Mijn oppas had deze kleding gered van de vuilnisbak, deze vrouw gooide normaal het gewoon weg. Nu mag ik het elke keer hebben. Ben ik echt heel blij mee.
Sowieso snap ik niet dat mensen goede klding zomaar weg gooien. je kunt er altijd iemand blij mee maken. Nu bewaar ik de meeste kleding van Rens nog voor als we een jongetje zouden krijgen, maar wat ik niet leuk meer vind geef ik weg of stuur het naar Roemenie.

groetjes Ramona

Oh das zeker lekker meid. Hier wordt ook nog alles bewaard voor al er een meisje mocht komen nog en anders zoek ik het uit en wie het hebben wil mag het hebben en anders zijn er genoeg kringloopwinkels hier ook.

Groetjes,

Michèle

Wat een fijne meevaller zeg! Ik snap het ook niet dat mensen goede kleren gewoon in de kliko kunnen gooien, beetje dom ook. Je kan er altijd iemand nog blij mee maken.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

super fijn hoor !!! ik moet zeggen dat ik alles wat ik voor pip gekocht heb, nog niet nodig was, ze heeft een nichtje die een jaar ouder is, en daar is de hele inboedel van naar hier gekomen, …soms alleen wat onhandig, dat die kleine in de winter is geboren en pip in de zomer, dus soms klopt de maat bij het seizoen niet… dus vorige week moest ik toch echt wat rompers met lange mouwen voor haar kopen, maar dat was eigenlijk echt de eerste keer dat het echt nodig was… echt superfijn, want hoelang doen ze soms met kleding,
overigens sla ik hier ook alles op maat op, netjes in kratties… voor de volgende bezwangerde hahaha

Heerlijk is dat Ik had dat bij madelon die head een nichtje boven zich dat een jaar ouder was. Heerlijk!! Nu moet ik alles zelf kopen, of Madelon En gaan Dylano zijn kleren allemaal naar mijn vriendin die 3 kids heeft waarvan 2 jongens die allebei jonger zijn dan Dylano de ene is net 1 en de andere een dag voor Dylano geboren dus nu bijna 2 maanden dus de seizoenen kloppen ook nog bij haar Het gaat hier als nieuw weg.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Ja idd de kleding gaat als nieuw weg, slijt echt bijna niet. Zal over een tijdje wel anders zijn als ze gaan bomen klimmen oid. Heb laatst wel de keding van Rens uitgezocht, bewaar alleen wat ik het allerleukste vond. Wil een tweede ook niet alles hetzelfde aan doen.
Krijg ook nogal eens wat van de buren, hun zoontje is van december 2007 en die van mij van dec 2008 en de lengte komt ook overeen.
Ben wel erg blij met die adresjes want als je alles zelf moet kopen is het wel erg duur, zeker als je zo’n lang end hebt.

groetjes Ramona

Ook ik bewaar alleen de dingen die ik heel erg leuk vind, want inderdaad wil niet dat de tweede een kopie van de eerste wordt
En verder gaat alles in de zak naar Humania, kunnen ze er in andere landen nog een hoop lol aan beleven

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Super dat je zulke leuke kleertje krijgt! Ook ik heb van Nikki heel veel bewaard, maar nu ik terugkijk is mijn smaak toch wel veranderd! Veel dingen vind ik nu niet meer leuk (ze schelen dan ook 6,5 jaar) en ze zitten ook in een ander seizoen (Nikki van begin december en Lisa van eind april). Ik wil ook graag de kleertje wegdoen, maar wel aan iemand die ze echt nodig heeft. Bij ons komt er toch geen derde meer en de kleertjes zien er gewoon echt nog goed uit. We hebben nu dan ook iets meer te besteden dan toen Ik denk dat ik ze maar in de kledingbak van het Leger des Heils doe…

Ik had Eva’s kleding allemaal bewaard en als ik een meisje had gehad, had zij alles gewoon nog een keer aan gekregen. Ik ga dan niet weer allemaal nieuwe dingen kopen, ik vond alles eigenlijk nog heel leuk. Lekker goedkoop ook! Ik droeg alle kleren van mijn zus af en vond dat totaal geen probleem. Eva’s kleertjes zijn naar veel verschillende adresjes gegaan en naar een tweedehands winkel. In januari hoor ik wat er verkocht is, ben benieuwd.

Ik heb met weemoed de kleding maat 56 van Max opgeruimd. Hij heeft het maar 8 weken aan gehad! Zonde natuurlijk, alles is miscshien 5x gedragen! De vrouw van een collega van mijn vriend is in maart uitgeteld en zij had wel interesse in de kleertjes. Ze weet alleen niet wat ze krijgt…Ik bewaar het voor haar en als zij een meisje krijgt, wat ik denk, kan ik er vast andere jongensmama’s blij mee maken.

Zelf koop ik het liefst alle kleertjes zelf. Ik heb veel gehad, maar uiteindelijk pak ik dan eerder alle nieuwe kleding omdat ik bang ben dat die anders niet veel worden gedragen. In 68 heb ik o.a. van Bakmama hele gave dingen gehad en die zal ik zeker wel aan doen. En van Miniboy o.a. een stoer spijkerpakje! Maar een vriend van ons geeft altijd oude kleding die er volgens hem goed uitziet. Het is oud, door te veel kinderen gedragen en niet mijn smaak. Tja, dan zeg ik ook eerlijk dat ik het niet hoef. Vind ik wel moeilijk, want klinkt ondankbaar. Maar ik heb dan liever dat hij het aan mensen geeft die er wél blij mee zijn en die het goed kunnen gebruiken! Ja toch!

Maar Ramona, wel fijn dat jij alle mooie dingen gehad hebt! Ideaal! En er komt dus ook een doosje positiekleding je kant op deze week!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wat super dat je zoveel kleding gehad hebt. Dat is altijd een lekkere meevaller. En helemaal na allemaal dure apparaten die het bij jullie aan het begeven zijn!

Groetjes,
Sandra

Ja is zeker lekker. Krijg idd ook wel eens kleding doorgeschoven die ik niet leuk vind. Die geef ik dan altijd mee voor roemenie. Vind het ook lullig om te zeggen dat ik ze niet wil en in roemenie zijn ze er ook erg blij mee. Versleten dingen gooi ik gelijk in de kliko. Ben blij dat ik zoveel krijg maar je hoeft het er ook niet aan af te zien dat het allemaal krijgertjes zijn. Wil toch dat Rens er leuk en verzorgd uit ziet.

groetjes Ramona