Ik gisteren de eerst groente uit de moestuin had

Ja hoor gisteren hadden we de eerste groente uit de tuin…een radijs!!!

Die moest natuurlijk eerst op de foto voordat ie opgegeten zou worden.

Foto compleet met boerin, volgens Denn=.

De radijs smaakte heerlijk. Ben benieuwd wat het volgende zal worden; pompoen, bieslook of tomaten!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

hmmmmmmmmmm lekker,leuk om te doen he

wij hebben nu peen gedaan als goed is kunnen we het september uit de grond halen

scheelt weer,alleen de nijnen eten dat bij ons maar er gaat gemiddeld nu 14 grote winterpenen in een week op

dus tel uit je winst hihihi

whahaha wij waren ook maar eens begonnen. Ik had voor mijn verjaardag 30 aardbeienplantjes gekregen van Daan en Evianne. Evianne en ik zijn gek op aardbeien dus nu is het elke dag feest. We hebben ook nog moerbei-besjes, sla, basillicum, peterselie, koriander enz. Evianne vind het super en ik vind het belangrijk dat ze leren dat aardbeien niet uit een doosje groeien. Daarbij is dit veel lekkerder en niet bespoten. Volgend jaar ga ik weer uitbreiden, maar dat ging nu effe niet met me dikke buik. Geniet er maar lekker van.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Ik vind het ook helemaal geweldig en Lisa ook want zij moet (van haarzelf) elke dag haar moestuin water geven.

Het is maar een klein moestuintje en de pompoenen groeien zo hard en worden zo groot dat er bijna geen plek meer is voor iets anders.
Als de andere kant van de tuin klaar is dan verplaats ik de pompoen denk ik naar de andere kant.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ja wij zijn eigenlijk een beetje aso, want we hebben zo`n grote tuin dat ik gewoon niet weet waar een groentetuin moet komen. PFFFFFFFF hoezo luxeprobleem. Maar ik vind het bijzonder tof dat de kinderen er meteen iets van opsteken en het ook echt leuk vinden. Evianne geeft ook alles steeds water nu. Ben benieuwd of ze nu ook sla wil eten hihi ( eet voor de rest haast zowat alles behalve dat )

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Wel goed zeg, dat Evianne bijna alles eet!
Volgens mij is dat best bijzonder op die leeftijd, toch?

Hihi, wat een prachtige radijs Jolanda! Heeft ie lekker gesmaakt?

Lijkt me heerlijk, een moestuin, wil ik ook eens mee beginnen.

Wist trouwens niet dat pompoenen in Nederland zo goed konden groeien! mmjammie!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan