Ik gisteren ben gevallen

Deze week is niet zo een succes
Maandag ben ik bijna frontaal aangereden, het is dat ik over parkeervakken uit kon wijken!! De tegenliggen reed een halve meter over mijn weghelft…gek!

Gisteren moest ik naar de ha, heb een aantal dagen last van mijn arm… heb ik of een peesontsteking (niks aan te doen als je zwanger bent) of het is een tennisarm, voor de zekerheid maar een afsprak gemaakt bij de osteopaat (=morgen).

Was ik gisteren klaar met werken, ga ik het magazijn in voor mijn fiets. Ik was wat laat dus ren (rustig) door de gang… staat er om de hoek een palletwagen
Ben daar bijna overheen gevlogen, vol tegen grond, op een scheenbeen zit een flinke bult, de schouder van mijn zere arm doet nu ook pijn, en wonder boven wonder heb ik mij zo op kunnen vangen dat ik niet vol op mijn buik ben gevallen…wel een gevoelige buik nu en OVERAL spierpijn

De meisjes zijn goed verkouden dus een fatsoenlijke nachtrust hebben wij ook niet gehad… ben totaal op…

Wat een rot dag!!! Pff vanavond op de bank voor de kachel met een kruik op m’n buik en niks doen!

Groetjes mama Jade

Jeeetje wat een schrik!!
Niet een geweldige week inderdaad, ik hoop dat het snel weekend voor je is en je met een nieuwe week kan beginnen!!

Liefs Shirley

poeh wat een dagen zeg, en zou me kapot schrikken van die val pff! beterschap ermee meid en even rustig aan doen zou ik zeggen… vroeg te bed!

Bah, da’s inderdaad allemaal goed schrikken geweest. Ik hoop dat het vanaf nu weer goed gaat, zonder enge dingen.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Haha, sorry. Ik moest even lachen… Ik dacht te lezen: Ik ben bevallen!
(Zie nu trouwens dat je nog maar 21 weken bent maar wel echt zwanger dus…)

Dus ik ga verder lezen en denk: Nou, dat zijn een paar heftige dagen voor je bevalling!
Hahaha.

Maar goed, het is niet leuk zeg. Dat stapelt zich lekker op zo.
Balen! Hopelijk voorlopig (of liever helemaal niet meer) van dat soort rare dingen.

Haha ik las net als mamah ik ben bevallen!! Dus ik snapte je verhaal niet, totdat ik de titel nog eens opnieuw las

Groetjes,
Sandra

Hahaha, ik had precies hetzelfde! Las ook ‘bevallen’ en schrok dus omdat je pas 21 weken bent! Dat zou niet goed zijn geweest. Maar je bent dus GEvallen en dat is natuurlijk ook niet leuk! He toch!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Hier nog zoeen, we zijn gefocust op nieuwtjes met zn allen!

Maar wat een rotweek zo! Doe inderdaad goed rustig aan dit weekend. Hopen dat de osteopaat iets voor je kan betekenen.

Lfs

Haha Gelukkig niet bevallen, dan was het een gedane zaak!!

Gisteren bij osteopaat geweest, mag over 2 weken weer terug en heb voor in de tussentijd oefeningen meegekregen.
Hij had mij er wel even op gewezen dat ik misschien maar even een tandje terug moest doen! Hoezo ik ben alleen MAAR zwanger Misschien was is dit een goede wake-up call voor mij! Ik ga gewoon door terwijl ik toch zwanger ben van de 3e, ik weet dat ook echt wel, maar sta er te weinig bij stil, tot nu dan. Ik voel echt aan alles dat mijn lichaam nu een flinke klap heeft gehad

Groetjes mama Jade