Deze week is niet zo een succes
Maandag ben ik bijna frontaal aangereden, het is dat ik over parkeervakken uit kon wijken!! De tegenliggen reed een halve meter over mijn weghelft…gek!
Gisteren moest ik naar de ha, heb een aantal dagen last van mijn arm… heb ik of een peesontsteking (niks aan te doen als je zwanger bent) of het is een tennisarm, voor de zekerheid maar een afsprak gemaakt bij de osteopaat (=morgen).
Was ik gisteren klaar met werken, ga ik het magazijn in voor mijn fiets. Ik was wat laat dus ren (rustig) door de gang… staat er om de hoek een palletwagen
Ben daar bijna overheen gevlogen, vol tegen grond, op een scheenbeen zit een flinke bult, de schouder van mijn zere arm doet nu ook pijn, en wonder boven wonder heb ik mij zo op kunnen vangen dat ik niet vol op mijn buik ben gevallen…wel een gevoelige buik nu en OVERAL spierpijn
De meisjes zijn goed verkouden dus een fatsoenlijke nachtrust hebben wij ook niet gehad… ben totaal op…
Wat een rot dag!!! Pff vanavond op de bank voor de kachel met een kruik op m’n buik en niks doen!
Groetjes mama Jade