Ik gisteren al lichterlijk in de stress schoot

whahahhahaa pippy had een heel rood velletje, op haar armpies op haar benen een beetje…haar billen … punt 1 da kind mankeert nooit niks,dus ik ben een mama die weinig gewend is ! punt 2 we staan weer op het punt een weekend weg te gaan, vorige keer landal had kind kei dikke koorts… dus ik dacht HERE WE GO ! en zoals voor sommige bekend gaan we naar vlieland… * ik de zwartkijker, ga dan al 101 rampsenario’s in me kop afspelen* ow jee, kind krijgt iets ernstigs… dadelijk zitten we daar,kind kei ziek, geen normale arts daar tussen de schapen, ik zie mezelf al bijna met kind in een traumaheli, van dat eiland geplukt worden (ja sorrie hoor,lekker overdreven, kan er soms wel om lache, maar zo werkt dat dan in mijn hoofd…) want ja had vorige keer al gezien dat mensen in vlieland nie thuis mochten bevallen omdat ze dan nie snel genoeg in een ziekenhuis konden zijn…owowowoow niet goed voor mij nieuwsberichten soms…

maar goed … ikke gisteren 2 keer gaan kijken of kind normaal lag te slapen,nou die lag gewoon mega languit te snurken, en vanmorgen was alles pleite…
(heb nog net niet met een vergrootglas naar rode spikkels zitten speuren maar er was niks meer te zien )

HOLLEEEE DENK IK DAN, PANIEKKIP, JE HAD JE DIE RAMPSENARIO’S WEER MAKKELIJK KUNNEN BESPAREN …
sometimes my mind plays tricks on me !!

Pippy is geboren 17.07.2009

Haha! Maar ik herken het hoor, helemaal als je naar zo’n eiland gaat. Dat voelt toch niet helemaal oké in het geval dat je kindje misschien niet helemaal 100% is. Gelukkig viel het mee! Hoe was Vlieland? Het had toch iets met je schoonvader te maken? Jarig ofzo?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

ja die is jarig… maar we gaan a.s. weekend,vrijdag tot zondag, maar goed toenstraks had ze weer plekkies, morgen moet ik zelf langs de HA, (voor het soepblikfiasco ) en dan neem ik haar ff mee, ze moet smorgens ook nog APK gekeurt worden bij het CB, dus misschien weten hun wat het is !
er is in iedergeval niks aan de hand met haar want ze heeft net nog een paar rondjes over de kinderboerderij gekrosst achter de kalkoen aan, dus zal allemaal wel meevallen, maar zowieso een eiland heb ik het nie zo op ! ja engeland,maar da’s een wat groter eiland zeg maar hahahaa

Achter een kalkoen aan?? Krijgt ze niks te eten van je??

Groetjes,

Michèle

Oh, ik dacht dat je al geweest was. Balen voor je, je moet dus nog

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Sugar…even iets anders dan Pippy…ik vroeg me laatst af of je broeken van H&M nou pasten? Je had er drie besteld toen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

hey rainbow ze waren niet op voorraad dus ze komen end deze maand binnen … dus ik hou je oip de hoogte hahahaa

Ja graag, hahaha, ik was nogal benieuwd! Heb jij trouwens Hyves?

hey rainbow, nou gisteren kwamen ze binnen hoor, en de middelste maat zat als gegoten, heb hem aangetrokken en doe hem voorlopig nie meer uit, de andere 2 broeken heb ik teruggestuurd, en ik heb er nog eentje besteld hahaha,
ik had maat 34 lengte besteld, want ik heb nogal lange stelte en zins lang… loop ik nu op mijn broek. want hij is net wat te lang, heerlijk vind ik dat ! dat word dus gaten, vandaar dat ik er nog maar eentje besteld heb hahahhahaa!

maar ben dr echt super super blij mee, eindelijk een broek die past zodat ik niet halverwege de dag met mijn broek op ‘vreetstand’ zit (je weet wel, bovenste knooppie los )

• ow ja en ik heb hyves*

en pippy’s uitslag stelde weinig voor beetje irritatie en een schraal velleke, dus ze hoeft niet met de trauma heli van vlieland geplukt worden …

overigens heb ik wel gegoogled, en ze hebben hem wel die heli,
dus ben weer gerust gesteld hahahhaa

Hahaha! Fijn dat je nu een echt lekkere ‘woonbroek’ heb gevonden! Maar 34 lengte! Wauw! Kom ik aan met 30! Ik heb korte beentjes, ben ook maar 1.63 meter…De broek lijkt me gaaf!

Wil je mij anders toevoegen op je Hyves? Ik heb de meeste mama’s hier wel, maar jou nog niet!

En veel plezier op Vlieland dan!

ja ik hier 1.76 dus lange poten zullen we maar zeggen,
heb ik al een keer willen doen, maar op je profiel van ikkeben ken ik je naam nie achterhalen alleen rainbow dus ik kan je profiel op hyves nie opsporen en zit op me werk, no hyves… pas als ik thuis ben
mij ken je zo opzoeken …