whahahhahaa pippy had een heel rood velletje, op haar armpies op haar benen een beetje…haar billen … punt 1 da kind mankeert nooit niks,dus ik ben een mama die weinig gewend is ! punt 2 we staan weer op het punt een weekend weg te gaan, vorige keer landal had kind kei dikke koorts… dus ik dacht HERE WE GO ! en zoals voor sommige bekend gaan we naar vlieland… * ik de zwartkijker, ga dan al 101 rampsenario’s in me kop afspelen* ow jee, kind krijgt iets ernstigs… dadelijk zitten we daar,kind kei ziek, geen normale arts daar tussen de schapen, ik zie mezelf al bijna met kind in een traumaheli, van dat eiland geplukt worden (ja sorrie hoor,lekker overdreven, kan er soms wel om lache, maar zo werkt dat dan in mijn hoofd…) want ja had vorige keer al gezien dat mensen in vlieland nie thuis mochten bevallen omdat ze dan nie snel genoeg in een ziekenhuis konden zijn…owowowoow niet goed voor mij nieuwsberichten soms…
maar goed … ikke gisteren 2 keer gaan kijken of kind normaal lag te slapen,nou die lag gewoon mega languit te snurken, en vanmorgen was alles pleite…
(heb nog net niet met een vergrootglas naar rode spikkels zitten speuren maar er was niks meer te zien )
HOLLEEEE DENK IK DAN, PANIEKKIP, JE HAD JE DIE RAMPSENARIO’S WEER MAKKELIJK KUNNEN BESPAREN …
sometimes my mind plays tricks on me !!
Pippy is geboren 17.07.2009