Ik gevallen bent

auwwwwww…

gisteren had ik met moeders van school de 1e skate les,harstikke leuk…lekker lol onder elkaar ff uit de sleur thuis,gedachten op wat anders zetten…

het ging allemaal harstikke goed,tot er 1 zijn evenwicht verloor en mij dus als paal zag…en kaboemmmmmmmmmm daar ging ik

dacht het valt mee maar na het douchen thuis voelde ik me stuit zo zeer doen,dat ik nu haast niet op of neer kan van de pijn,viel een beetje ongelukkig ook hoor…

maar verder was het heel erg gezellig volgende week weer,dan ga ik ver buiten de groep staan dat ik niet kan vallen hahahah

Jeeee ja je stuitje, bah daar kan je effe last van hebben. Hihihi dus volgende keer maar 10 meter erachter blijven whahahaha.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Jee, lastig zeg!
Maarre…kan je dan wel morgen een uurtje in de auto zitten? Wel komen hoor! (nee hoor, als het niet gaat dan gaat het niet natuurlijk)

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

ja als ik eenmaal zit gaat het wel,en loopt ook,maar bukken pffffffffffffff

heb net ff zalf erop gedaan verlicht iets de pijn

dus je kan de taart wel bakken hoor

Whahahahaha, da’s een goeie!!!
Wie zegt dat ik een taart ga bakken?
Jullie denken bij mij schijnbaar altijd aan taart, hahaha. Hoe dat zo??
Ik eet bijna nooit taart hoooooooor

ja dat is een goeie weet ik ook niet
lust geen appel hoor hahahahah

Bianca,

Beterschap. Doet erug pijn het stuitje. Arnicazalf helpt heel goed ertegen. En natuurlijk blijven bewegen.
Oh misschien nu we het toch over taarten en andere eetbare waren hebben. Ze zeggen dat rauwe bief op een gekneusde plek heel goed moet helpen

Sorry kon het niet laten.
Maar toch beterschap.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Auuw! Vervelend zeg, sterkte hoor!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Oei dat is vervellend en vast erg pijnlijk
Sterkte ermee

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

hey bieb, jij bent toch gepromoveert ,hihihiihihihihen daar hoort taart bij, toch bianca ???maare bianca heel veel sterkte met je stuitje .

groetjes marielle mama van tanja

ja vind ik ook hoor marielle hahahaa

nou kan gelukkig weer iets meer buigen dan gisteren,maar werken viel we tegen maar goed hadden gelukkig niet veel…

maar bewegen is beter dan stil zitten word het alleen maar stijver van

quote:
Wie zegt dat ik een taart ga bakken? Jullie denken bij mij schijnbaar altijd aan taart, hahaha. Hoe dat zo??
quote:
ja dat is een goeie weet ik ook niet lust geen appel hoor hahahaha
klinkt aardig zeer stuitje klinkt stuk minder, maar schijnt mee te vallen; anders beterschap. is het snel over dan is beterschap niet nodig en is het gewoon je eigen schuld... skaten kan men soms boven een bepaalde leeftijd beter laten

als je alles denkt te weten,
leef je wel erg geïsoleerd…

Wat ben JIJ bijdehand geworden

quote:
Wat ben JIJ bijdehand geworden
werd zeker aangestoken door bovenstaande dikgedrukte opmerking

als je alles denkt te weten,
leef je wel erg geïsoleerd…

Hoe is ie nou, Bianca?
Ik ben ook wel eens op mijn stuitje gevallen en heb daar best wel lang last van gehad.
Sterkte ermee.

het gaat gelukkig weer,kan nu beter zitten als van de week hahahha

ben zaterdag ook gewoon gaan skeeleren een uurtje gewoon rijden woensdag weer les…

ga wel uit haar buurd nu hahah we kunnen er allemaal om lachen,dus woensdag gewoon weer lol daar met vallen en opstaan