Ik vind het ook geweldig! We hadden een Sinterklaas-CD gekocht en die draaiden we terwijl er een taart in de oven stond. Hoe ideaal, haha. We zijn zaterdag naar de intocht gaan kijken in Eindhoven en Eva genoot ervan. Ze zat bij papa in zijn nek en zwaaide volop naar de pieten. Ze kreeg pepernoten en kon zich vandaag nog herinneren dat hij een jasje met een groene bies aan had!
Ze mocht haar schoen zetten. Wij hadden, net als Mriek, wat noten om de laarsjes gegooid, die zogenaamd waren verloren. Vond ze stoer. Ze was wel teleurgesteld toen ze geen Josje barbie in haar schoen vond, maar en klein poppetje van de AH! Haha. Die pop krijgt ze denk ik volgende week op mijn werk.
Max mag ook zijn laarsje zetten, omdat Eva anders niet snapt waarom zij wel en hij niet. Hij genoot van de krentjes.
Ik vertelde Eva, n.a.v. een liedje, dat stoute kinderen in de zak moeten. Toen ik het vertelde, barstte ik in lachen uit. Ik vond het zoń stom verhaal eigenlijk! Verder gaat het me goed af en gelooft Eva vol in de Sint. Heerlijk, zoiets typisch Nederlands. Ik geniet er echt van en vind het altijd jammer als die tijd weer voorbij is.
Hoe vaak zetten jullie kindjes de schoen?
Groetjes Rainbow