Ik geloof dat het gedaan is

In de laatste drie weken heeft H. mischien nog 2 keer overdag geslapen.

Ik leg haar er elke middag weer in, in de hoop dat ze toch weer gaat slapen maar na 45/60 minuten ligt ze nog steeds te keten in bed.
Ze is verder niet vervelend hoor, ze gaat er `s avonds rond 18.30/19.00 in en komt er tussen 08.00/09.00 uit.

Maar het was nog zoooo lekker, eventjes wat tijd voor onszelf haha.
Zeker als de baby er dadelijk is. Maar goed, ik denk dat ik het nog wel even probeer vol te houden, toch even op bed. Wie weet dat ze straks toch weer gaat slapen. Zeker als de baby er is. Er veranderd voor haar ook het e.e.a. natuurlijk en de drukte van de kraamvisite…

Wie weet haha.

Tja, Het is wel vroeg met 1jr en 8mnd maar als ze niet willen doe je er toch niks aan.
Ik ken een kindje dat sliep met anderhalf al nooit meer overdag.

Maar je hebt toch wat rust als ze boven is (zolang ze dat accepteerd)

Gr, Danielle

Nee, precies.
Nou ja, op een rubben hamertje na hahaha.
Of een flinke scheut whiskey door d’r sapje…

Ik zie het wel. Wie weet pikt ze het vandaag of morgen wel weer ineens op.

Oeh, hier is het ook zover…! Alleen is onze dochter een jaar ouder dan jou dochter Haha!
Ik moet er wel aan wennen hoor! Ons ventje gaat natuurlijk nog wel, dus wat dat betreft levert het niet meer ‘vrijheid’ Moet nog altijd rekening houden met de slaapjes dus!
Maar… het kan zo weer veranderen! Zolang ze niet de hele bovenverdieping verbouwt, kun je haar dus lekker laten liggen

Manderijn

Hier ben ik bang dat Danielle ook snel van het slaapje af is.
Ik voel met je mee, zeker als je zelf even wilt liggen. wat ik dan doe is dat ik ze even mee neem naar mijn bed en zet dan de tv aan. Danielle gaat dan lekker op bed tv zitten kijken (en valt dan ook meestal wel even in slaap) en ik kan dan ook mijn ogen even sluiten.

Succes en groetjes

Corina

Ook al slaapt ze niet ze rust wel even uit. En misschien pikt ze het straks zo weer op.
Marijn heeft met anderhalf jaar ook een periode gehad dat hij niet meer wilde slapen maar speelde dan lekker op zijn bed of lag gewoon lekker te liggen. De ene keer viel hij wel in slaap en de andere keer niet. Volgens mij was hij 2,5 dat hij het echt op heeft gegeven op te gaan slapen.
Ik zie er straks naar uit dat Dion zijn middagslaapje niet meer nodig heeft omdat het je meer vrijheid geeft en je niet hoeft te wachten dat hij wakker wordt. Ik hou hem nu ook weleens wakker, afgelopen vrijdag zijn we naar ballorig geweest en heeft heerlijk gespeelt tot 4 uur maar viel wel gelijk in slaap in de auto maar heeft er de dag erna geen last van.

Rens heeft net een half jaar helemaal geen middagslaapje gehad en nu dus opeens weer wel. Nu slaapt hij zo weer 2 uurtjes in de middag. Hoeft dus niet te betekenen dat ze er helemaal klaar mee is. Maar zolang ze het pikt zou ik haar toch nog wel elke dag even naar bed doen. Al gaat ze dan aan het keten, ze zit dan toch eventjes rustig. Zolang ze het zelf verder niet vervelend vind is het prima toch. Heb je zelf ook ff rust.

Groetjes Ramona

Luka lijkt ook klaar te zijn met zijn middagslaapje…

Hij gaat om 13.00 uur ff in zijn bed, maar 9 van de 10 keer ligt hij gewoon lekker te kletsen in bed. Hij heeft dan iig even rust en niet al teveel prikkels, dus zo blijft hij lekker even 3 kwartier liggen. Heb ik toch even tijd voor mezelf, Jenthe slaap dan ook altijd.

Ik vind het zelf wel lekker, dan hoef ik geen rekening meer te houden met het op tijd thuis zijn voor zijn slaapje. Jenthe slaapt eigenlijk overal, ik kan haar overal neerleggen.

En misschien komt het straks vanzelf weer, met alle drukte…

Ik blijf haar er ook gewoon inleggen hoor.
En inderdaad, keten doet ze wel maar ze blijft wel in haar bed liggen. Ze komt er niet uit.

En inderdaad, wie weet pakt ze het vandaag of morgen weer op.
Ik hoop het hahaha.