Ik gek wordt

van die weerswisselingen. Afgezien dat je nooit weet wat je jezelf en je kinderen aan moet doen hoeft het maar 1 dag mooi weer te zijn zoals gisteren en vandaag weer bagger en ik loop WEER met een dikke keel, een loopneus, volle holtes en de godganse dag te niezen. Ben vanmorgen maar weer terug gedoken en mijn keel is wat minder maar de rest is bagger. Wordt er zo moe van.

Groetjes,

Michèle

of nie, ik word dr ook gochemmesallies van hoor gisteren 30 graden als je de tuin in liep stond het zweet op je kop, nu word je nat van de regen en ken ik me uggs aan ! lijpweer !
en als het nu een paar graden scheelt, maar het is zowat de helft !

Pippy is geboren 17.07.2009

Je word er inderdaad helemaal bagger van, maar moet wel eerlijk zeggen dat ik ie 16graden nu toch echt beter vindt dan 30graden gister.
Nou nee dat zeg ik niet goed, van mij mag het wel 20/22graden zijn, maar echt niet warmer hoor…

Vanmiddag kan ik heerlijk even de boel boven opruimen als de kindjes op de slaapkamer tv kijken… en kan ik heerlijk de ramen tegen elkaar open zetten, zodat het weer wat afkoelt in de slaapkamers…

ook wel lekker hoor!

Maar hier word je inderdaad wel ziek van, ik heb ook al zo`n opgezette keel… blehg!

Liefs, Melanie

Ja en bij zijn sinds de zwangerschap mijn holtes echt mijn zwakke punt samen met mijn keel. Voel me ook echt bagger. Dus maar ff een niets hoeft dagje, maar dat niezen daar wordt ik echt moedeloos van…

Groetjes,

Michèle

Ik ken het ook hoor, dat met die holtes, bah!

Maar ik vind het moeilijker voor Senne, die is al zo vatbaar. Ben altijd bang dat ze gelijk weer kou vat met weer zoals dit…

Dit weeknd zonnetje en 20 graden, heerlijk!

Groetjes van Sascha en Senne

het is echt vervelend ja… buiten het feit dat we er gewoon ziek van worden… zo kan ik toch nooit mijn winterkleding opruimen?! Pfff… gister een leuk jurkje… en vandaag maar weer een dikke trui! ARRGGHH!!

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

ja en het wisselt op het moment wel heel erg heftig.
ik droomde vorige week toen het nog niet schommelde met het weer… dat ik op de fiets zat en het half juni was, het was onwijs warm en ineens tijdens het fietsen ging het sneeuwen en was het ijskoud.
en daarna begonnen deze weersveranderingen. echt vaag! gisteren zat rico nog in het badje buiten, ik ging erbij liggen omdat het hier in het zuiden 30 graden was, ik ging kapot van de hitte, en vandaag was het ijskoud en regent het. wordt er gewoon simpel van. ik snap je dus helemaal.
hier niemand verkouden maar wel buikgriepjes heersen er in onze omgeving