Ik wordt er gewoon niet goed van.
Nu is het kouder aan het worden en de pijn straalt OVERAL heen.
alsof mijn zenuwen in mijn benen in de fik staan zo voelt het.
Ik voel me daardoor ook helemaal niet happy ofzo,
En aangezien ik nog steeds niet weet waar het allemaal vandaan komt kan ik er ook niks aandoen. en daar baal ik zo erg van. ik heb ook geen zin om telkens tegen papa te klagen maar ik moet het toch gewoon kwijt.
hij heeft geen idee hoe het voelt allemaal, ik zeg het wel is ooit in vlagen als ie vraagt: ben je moe?
dan zeg ik b.v. van; ja en last van mijn rug, denk dat ik daarom ook moe ben.
maar verder maak ik er weinig woorden over vuil omdat ik gewoon niet wil overkomen als een zeur. want als ik moet zeggen wat ik voel de hele dag, dan kan ik de hele dag wel klagen, zeker nu het kouder aan het worden is.
Het moest even uit hoor.
Ik maak me namelijk ook zorgen over December. ik moet er de 23ste heen (reumatoloog) en ik zit me echt druk te maken van: wat nou als…
ik bedoel, ik ben nog jong, het is er na de bevalling behoorlijk uit gekomen, en wat nou als wij een 2e kindje krijgen, wordt het dan nog erger aangezien het hier vooral mee begonnen is… of misschien zat het er al wel maar komt het er nu pas uit.
Dat soort dingen zitten me ook gewoon dwars. Ik baal dat het nog zolang duurt voordat ik (hopelijk) kan zeggen : er zit niks, en dat ik gewoon naar een manueel therapeut kan voor een andere behandeling.
![]()