de woningstichting hier… Wij staan al ruim 2jaar weer op de lijst als woningzoekende… we willen hier heel erg graag weg, omdat we dichter bij onze familie willen wonen, en omdat wij continu rauwe eieren tegen het achterraam (boven) gesmeten krijgen, er gedeald word in het steegje hier achter, er mensen naast ons wonen waarvan de kinderen geen huilen kennen maar alleen JANKEN! en er word continu geschreeuwd… we hebben hier geen rust, en als ie kinderen achterthuis spelen, Noah helemaal niet kan slapen.
Ik word langzamerhand super gek van deze buurt… als ik bij mn ouders ben heb ik echt rust, je hoort de buren wel kletsen, maar er word geen luid muziek gedraaid zoals hier naast, er word niet gebekt op de kinderen… Er is daar gewoon RUST!
Nou goed… mijn vader heeft vanochtend gebeld met de woningstichting onder Chris zn naam… Hij vertelde dat ik bijna overspannen aan het raken ben en hier echt weg moet… die mevrouw zei vervolgens dat het nog wel 2/3 jaar kon duren en dat sommige mensen al 4/5jaar staan ingeschreven…
Mijn vader vertelde dat hij dat geduld niet had zoals ie andere mensen met alle redenen van wat ik hier boven genoemd heb, zo vertelde mn vader dus ook dat er bij hun in de wijk een alleenstaande vrouw wel een huis toegewezen heeft gekregen en waarom wij dat niet krijgen… die vrouw vertelde vervolgens dat die vrouw een gescheiden moeder is, met een kind…
Nou dus vervolgde mn vader dan is het dus makkelijk opgelost, dan zou ik moeten scheiden van mn vrouw, (naja Chris zou weg moeten gaan bij mij), dan krijg ik dus wel een huis aangeboden?
Nee meneer zo werkte het niet… nou zo werkt het dus WEL!!
Een alleenstaande moeder krijgt per direct een MOOI huis (waar ik super graag had willen wonen) toegewezen… BINNEN een half jaar!!
En wij moeten 5 jaar in deze rotzooi zitten met al het slechte volk om ons heen!!
Hier ga ik uiteraard niet mee akoord, ik ga vandaag nog de woningstichting zelf bellen om een afspraak te maken, en desnoods gaan Chris en ik voor 2 weken bij onze ouders logeren, zodat we WEL een huis in een MOOIE NETTE RUSTIGE buurt aangeboden krijgen…
Wat moet ik anders??
Nou wou even mn verhaal kwijt… ben zo boos op die stomme woningstichting!!
Liefs, Melanie, (mama van Noah)