Dinsdagavond is altijd Nikki haar jiu-jitsu-avond en ik breng haar dan altijd. Het is in een dorp verderop en terwijl zij dan sport klets ik met de andere mama’s… heel gezellig! Normaal dan… vanavond was het niet gezellig Er waren bijna geen mama’s en de mama die er wel was vertelde dat haar ex-man (dus vader van haar zoontje) zichzelf voor de trein had gegooid… Emo-kip die ik ben begon ik natuurlijk gelijk mee te huilen en heb een arm om haar heen geslagen, maar ik wist echt niet wat ik moest zeggen… Voelde mezelf zo lullig!!!
Ik geen leuke avond had
Wauw, dat is wel even iets heel anders zeg. Maar hoezo lullig? Wat kon je meer doen dan? Toch lief, om te laten zien dat je meeleeft en dat je een arm om haar heen hebt geslagen? Dat soort gebaren zijn belangrijker dan woorden, hoor.
Groetjes,
M
He gatver, nee ik kan ook wel leukere dingen bedenken om over te babbelen
Groetjes,
Michèle
Dat zijn zeker geen gezellige gesprekken nee… Heftig hoor!
Maar wat Mriek al zeg: meer dan meeleven en die arm om haar heen kan je niet doen. En ze zal het zeker gewaardeerd hebben! Dus iets om je lullig over te voelen!
Ja, maar naderhand denk ik dan dat ik best “gecondoleerd” had kunnen zeggen en toen ze wegging nog even sterkte wensen, maar ik was zo met Nikki bezig dat ik dat gewoon vergat!
Ze zal de gecondoleerd en sterkte wel uit je tranen en uit de arm om haar heen gehaald hebben hoor! Dat valt niet te missen…
Oooh wat erg Dat zijn echt geen leuke dingen nee…
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie