ikke ben. Snap er helemaal niets van Meer mensen van upc die ergens last van hebben?
Liefs Michelle
ikke ben. Snap er helemaal niets van Meer mensen van upc die ergens last van hebben?
Liefs Michelle
geen idee
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
huh wat raar!! ik heb geen idee hoe dat kan, dylano misschien stiekum met de computer gespeeld? Want je hebt wel internet verbinding, anders kon je dit niet poisten, dus lijkt mij dat er iets met de instellingen niet goed is!
liefs woezel
geen idee wat het was, heb de router gereset en alles doet het weer
Dylano ligt nog steeds als een hoopje hopeloos dus die had er sowieso niet aangezeten en gisteravond werkte alles nog. maar goed probleem opgelost
Liefs Michelle
misschien iets heel stoms… wie weet zo heb ik eergisteren 1.5 lopen vervelen met onze laptophad ik, de knop ingedrukt waar hij zeg maar verbinding mee maakt ikke alle stekkers al eruit getrokken, geformateerd, de accu eruit alles al gedaan
en ander half uur later zegt manlief ’ sugar da knoppie is oranje da hoort blauw te zijn! ’ hoppa … heel fijn !
Pippy is geboren 17.07.2009
Leuke dingen he, computers
Maar eh, Michelle, dat is gewoon goed van de computer toch?
Die weet waar de prioriteit ligt bij het internetten
Edit: Ik heb nu wel na elke post een foutmelding,
maar het bericht is dan wel geplaatst ???
M.
Gewijzigd door - MarselenDiana op 09 Dec 2011 22:05:10
@MarselenDiana dat heb ik ook, heel vervelend, had gister 4 keer hetzelfde bericht staan omdat ik ik dacht niet geplaatst, heb ze maar verwijdert
Ik ben helemaal niet zo a technisch wat pc’s enzo betreft, maar als hij 1 site wel pakt en verder niets vind ik wel heel vreemd Maar goed het werkt allemaal weer dat is het voornaamste
Liefs Michelle
het probleem op ikkeben zou nu opgelost moeten Zijn , wat betreft driedubbel plaatsen
Ik krijg nog steeds een foutmelding na het posten van een bericht.
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
ik ook mriek… maarja nu niemand op kantoor… en g is te druk met het huis te laten knipperen
quote:
ik ook mriek.... maarja nu niemand op kantoor.. en g is te druk met het huis te laten knipperengroetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
[
</BLOCKQUOTE id=quote>Uiteindelijk staan de posts er wel en daar gaat het om
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
testing
testing2
trstng3
ikkeben test 4
hallo zie ik voor de 5keer nu hopelijk zonder foutmelding
oke nu moet het opgelost zijn!!1 laatste keer poging nr 6 en nu wil ik echt gewoon weeeeeekend