Ik geen flauw idee heb

hoe ik bij een berichtje bij de wist-je-datjes een foto kan toevoegen???

Ik zie wel het icoontje ‘afbeelding toevoegen’ maar als ik er op klik komt er hier in de ruimte voor het bericht alleen maar te staan zonder dat ik een mogelijkheid heb om een foto te uploaden… heb al geprobeerd met knippen en plakken, maar dat werkt ook niet, dus werkelijk geen idee…

Wat doe ik verkeerd?

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Uh, dat is bij wist-je-dat toch net als op de rest van het forum?

Weet niet of je ergens anders al eens een foto hebt geplaatst.
Maar je moet eerst een foto ergens op het internet uploaden, hiervan de link kopieren en dat tussen [ img ] en [/ img ] (zonder spaties) zetten.

Als het goed is komt je foto er dan.

Onee, ik heb het verder nog niet geprobeerd…
alleen de ‘profiel’ foto die links van m’n berichtjes verschijnt. Maar in de berichten lukt het me niet.

Ben op dit gebied niet zo computertechnisch geloof ik… waar naar toe moet ik eerst m’n foto uploaden om een code te krijgen?

Het makkelijkst is het om te uploaden naar tinypic.com
dan moet je wel even kiezen voor resize: website/email. Dan wordt ie meteen verkleind naar het goeie formaat zodat het forum niet helemaal uit elkaar getrokken wordt.
Dan krijg je een code, en als je die kopiëert en hem hier plakt krijg je je foto.

Je kan het ook via hyves ofzo doen, maar dan moet deze wel voor iedereen open staan, en dus niet alleen voor vrienden.

http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=32&NewsId=1802

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Oke, even testen dan…

Een vrolijke kerstgroet van Jasper!!!

Hey top,
super bedankt, weet ik ook weer hoe dat werkt

Wat een leuke foto!!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers