Ik geboortekaartjes spaar

met de namen Lisanne en Daan. Ook de geboortedata 17-03-1997 en 16-11-2000 spaar ik.
Hebben jullie kinderen met die namen en/of geboortedata dan zou ik ze heel graag in mijn verzameling willen hebben.
Ik heb nu 300 x Lisanne en 500 x Daan, maar dat moeten er natuurlijk veel meer kunnen worden!

Alvast super bedankt voor de hulp!

Als je hier reageert, reageer ik zsm terug.

Anja

En welkom op de site zullen we maar zeggen!

Groetekes, Sje

Dank je wel!

Ik bedoelde het eigenlijk cynisch omdat je zo zonder je voor te stellen met de deur in huis valt.

Voorbeeld: zie deze site als een soort van woonkeuken waar iedereen lekker ervaringen uit zit te wisselen. Jij komt binnen en vraagt meteen om geboortekaartjes.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 08 Feb 2009 21:39:08

Oh.
Sommige mensen zijn nu even iets directer dan anderen, maar de boodschap is duidelijk.

Ja maar je hebt direct en brutaal. Het is wel iets heel persoonlijks dat je vraagt. Geef Sje groot gelijk.

Groetjes,

Michèle

Laat maar. Ik vertrek wel.
Ik bedoelde het goed, maar kennelijk is dat niet overgekomen.

Het is ook wel grappig, dit is de eerste keer in mijn hele leven dat ik brutaal ben genoemd. Ik ben juist verre van dat, maar als je nieuw bent op een forum ken je de regels nog niet. Is misschien ook iets om over na te denken, voor je een oordel velt over iemand.

Gewijzigd door - anjavis op 09 Feb 2009 12:12:28

Gewijzigd door - anjavis op 09 Feb 2009 12:14:33

Wiuj vellen geen oordeel, en weggaan is ook wat overdreven, maar als je je eerst voorgesteld had en dan je vraag geopperd is de toon meteen anders. Geld voor beide kanten dat nadenken denk ik.

Groetjes,

Michèle

Heb je ook gelijk is.

Groetjes.

Maar helaas kan ik je verder niet helpen. mijn dochter heet Morgana en is van 3-9-2008, maar succes met de zoektocht

Groetjes,

Michèle

Nou, zien we dit gewoon als een valse start en gaan we vanaf hier weer gewoon gezellig verder. Gewoon in de toekomst elke forumsite zien als die woonkeuken waar ik het over had en dan weet je vanzelf hoe je het beste binnen kunt komen.

Overigens hier kunnen dit soort oproepjes wel over het algemeen, maar ze zijn ook niet op elke forumsite blij met het plaatsen van dit soort oproepjes zonder dat de webmaster toestemming gegeven heeft. Dus in veel gevallen is eerst even mailtje naar de webmaster om om toestemming te vragen geen slecht plan.

Ik kan je overigens niet helpen aan geboortekaartjes met de gevraagde namen en geboortedatums (had bijna wel gekund want ik had Lisanne op mijn lijstje staan, alleen was mijn man niet enthousiast over de naam).

Groetekes, Sje

Ha ha ha ja die hebben ook inspraak he sje

Groetjes,

Michèle

Ja, helaas hebben papa’s ook inspraak! Hahaha!

Groetekes, Sje

Bij ons was ik het die Morgan’s naam aandroeg en Mervin was er helemaal w3eg van en hij bracht de jongensnaam, en die vond ik geweldig. Nu alleen het jongetje nog. Ach wie weet in de toekomst

Groetjes,

Michèle

Toch vind ik het wel een leuk idee. Weer eens wat anders dan postzelgels sparen! Maar aan de gevraagde kaartje kan ik je niet helpen. Onze dochter heet Anna en is geboren op 2-7-2007, dus helaas.

De volgende wordt ook geen Daan of Lisanne, dus dat kan ik alvast verklappen!

ps. voorstellen is altijd wel wat prettiger!

Het is inderdaad een hele leuke hobby.
Vooral mijn dochter Lisanne vind het erg leuk als er weer een kaartje in de bus valt met haar naam.

Hoe kom je aan al die kaartjes?? Ook via andere forums of oproepjes?? Ha ha ha met Morgan haar naam zou ik denk ik lang bezig zijn

Groetjes,

Michèle

Via marktplaats had ik een pakketje ruilkaartjes gekocht. Ben toen eerst via Marktplaats gaan ruilen (zie: verzamelen - geboortekaartjes). Via Het Net heb je ook een groot aantal actieve Clubs met andere geboortekaartjes-spaarders. Zo langzaam zak je erin weg en weet je precies wie welke kaartjes spaart. Voor mij is de grootste lol om een kaartje te vinden met dezelfde naam en geboortedatum. Van Lisanne heb ik er daar al 3 van, van Daan nog geen eentje, maar dat komt vast wel. Het gaat eigenlijk vrij snel, dat je de wegen weet. In principe probeer ik niet te betalen voor geboortekaartjes, behalve uiteraard verzendkosten. Het hoeft een ander ook geen geld te kosten om het kaartje naar mij te versturen. Dat vind ik ook weer niet nodig.

Oke ja klinkt allemaal wel heel leuk dat wel. Maar ja ik ken mezelf na een tijdje ben ik dat weer zat en doe ik er niks meer mee

Groetjes,

Michèle

Verkoop je ze gewoon weer