Ik ga werken

heerlijk 7.5 uur per week, savonds dus de kids merken er niks van, ik ff weg, en lekker wat centen er bij voor me rijbewijs kan meer meer gaan lessen, en straks heerlijk op vakantie, enz gewoon geld van me zelf hahaha niet dat peet er ooit moeilijk over doet helemaal niet, maar heerlijk als je echt wat van je zelf hebt… en dan ook nog tis op het schooltje van jordy mag zelf mijn tijden bepalen, van 13:00 tot tja als het de volgende dag maar schoon is… 1.5 uur per avond… hahaha ging echt heel grappig, gewoon schoonmaak bedrijf gebelt en gelijk hadden ze wat, ze zegt ken je de goudenregelsingel ja zeg ik peuterschooltje zegt ze ik zeg ja klaverdrie? ja oke ken ik hahahah is schooltje van mijn zoontje was heel grappig haha

Tries die van de week al gaat beginnen

Liefs Tries

Hahaha!! DAT is toevallig zeg!!!
Leuk joh, gefeliciteerd!!
En wel fijn dat het 's avonds is, hoef je niks van de kids te missen en zij niet van jou!
Goed joh!
Echt leuk voor je!

Groetjes, Bianca

Gewijzigd door - Bieb op 03 Nov 2003 22:28:23

neee wil niet weg zijn van mijn kids hahahaha echt werken pas weer als ze naar school gaan… en dan nog thuis zijn als zei dat zijn, maar gewoon ff iets van en voor je zelf

Tries

Liefs Tries

Heeee, das lekker!

GEFELICITEERD!!!

Groetjes Mim

Hoi Tries.
Ja joh.Het is heerlijk om straks je eigen geld uit te geven.Lekker voor de leuke dingen!En mooi dat je zon perfect baantje hebt gevonden zeg.Je mist je kids niet en bent ook niet je hele avond kwijt.
Veel succes en gefeliciteerd hoor!
Groetjes Eljada

heeeee tof zeg gefeliciteerd

groetjes bianca

heb je nog 20 uur erbij nodig? mag je hier ook komen hahahahahha

Kussies

Da’s Kim weer hoor, haha!
Heb hier ook nog wel wat te doen hoor (grapje!!)

Groetjes, Bianca

ligt er aan wat het opbrengt kim hahahaha wil best komen maar gaat je geld kosten hahaha

Tries
en een hoop koffie

Liefs Tries

koffie geen probleem geld ook niet maar reistijd vergoeding geef ik niet

Kussies

kaartje toch wel? hihi waar herken ik dat verhaal van? hahaha

Tries

Liefs Tries

Hahahaha.
He Biep!Gisteren was het nog een geintje dat je wat te doen had voor Tries!Ik denk dat het nu echt zo is he!(na je ongelukkie).Volgende keer maar afkloppen he?,zo’n grapje. hahahaha.
Groetjes Eljada

Ha die Eljada, je bent wel bijdehand hoor, hahaha!!!
Ja…toen was het nog een geintje, maar ik zal het volgende keer afkloppen hoor!!
Je ziet maar wat er van komt, haha

Groetjes, Bianca

he tries
hoe bevalt je nieuwe baantje ik zelf werk 15 uur in de zorg maandag tot woensdag en dan past me moeder twee dagen op tanja en een dag naar de kinderdag verblijfop de woensdag en dat gaat heel goed
groetjes marielle trotse mama van tanja

Heee wat fijn zeg!!
Ik wil ook weer werken hoor, ik word helemaal maf thuis!
Ik vind mijn wereld VEEL te klein als je hele dagen bij de kids bent
Egoistisch ben ik he

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Nee dat ben je niet…
ik ben in eerste instantie gaan werken vooe me zelf… gewoon ff tijd voor ikke al is dat maat 1.5 uur perdag… daar bij zijn de centen ook lekker, zodra peet thuis komt ga ik ff weg of later wanneer het mij uit komt… lekker dus echt super veel hou ik er niet aan over maar wel wat geef mij ook een lekker gevoel zelf wat te hebben, voor bv kadootjes…

ben nu echt weg, toen ik gister ging werken ben ik gevallen op mijn hoofd, heb waarschijnlijk een lichte hersen schudding

en het is al bijna 12 uur pfffff

trust

Liefs Tries

Jemig Tries ! Op je hoofd gevallen? Nou, dan ben je goed gevallen zeg (maar niet heus) Vervelend joh!!!
Hoe gaat het nu met je???
Uitkijken hoor, we willen je hier graag nog veeeeeeeeeel langer hebben !
Tace care en doe maar ff rustig aan.

Liefs, Bieb

hoi tries
veel beterschap en dat je maar weer gauw
mag op knapen nu met die feestdagen voor de deur
groetjes marielle trotse mama van tanja

Heb nog steeds veel hoofdpijn, als ik rustig aan doe gaat het redelijk dus doen we dat maar lief bedankt

Tries

Liefs Tries

jeetje lees het nu pas tries

stekte en hoop dat het al weer wat minder is jeetje man

groetjes bianca