Ik ga trouwen

Niet verwacht dat ik ooit zou gaan trouwen. Ik riep altijd heel hard NOOIT TROUW IK!! Toch wel dus, en ben mega blij. Het is op de eerste plaats natuurlijk dat ik veel van mijn partner hou en hoop altijd bij hem te blijven, maar het is als je kinderen hebt toch altijd een fijner gevoel om getrouwd te zijn.
En zeker omdat we beiden al uit een andere relatie kinderen hebben hij 2 jongens en ik Kevin en samen hebben we Roan. Het volgende nieuwtje is dat we gaan proberen om opnieuw zwanger te raken. Dus kunnen jullie je voorstellen dat als zijn kinderen in het weekend komen het een gezellige boel is. Als we nu nog een meisje erbij krijgen heeft ze heel wat te strijden met die 4 jongens, lol.

gr mama van Kevin (6j) en Roan

Leuk, gefeliciteerd!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Gefeliciteerd meid! Supernieuws, 2x!

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

ha ha ha kunnen we samen plannen. Ik riep ook never nooit tot ik mijn huidige vriend tegen kwam en 30-11-2009 ben ik gevraagd en nu ben ik overal prijzen aan het opvragen om te budgeteren

Groetjes,

Michèle

jij ook gefeliciteerd michele, ik moet nog alles regelen voor 4 juni, heb zelfs trouwerijstres! Wanneer is voor jou de grote dag?

gr Georgina

Gefeliciteerd meid, wat romantisch! Ga je 4 juni al trouwen? Dat is al snel!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Gefeliciteerd!!!

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

gefeliciteerd! wat ontzettend leuk!
enne succes met de 2e

hee 4 juni, is 1 dag na mn verjaardag!

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 23 Mar 2010 14:06:54

Oef das snel, de mijne is pas 18-08-2011 (zo is de rest ook op de hoogte)… maar eh wij hebben een lege spaarpot dus vandaar dat ik overal aan het vragen ben

Groetjes,

Michèle

Feestelijk bericht zeg! Gefeliciteerd!

Groetekes, Sje

Gefeliciteerd!
Veel plezier met ‘klussen’ en het voorbereiden van de trouwerij.

Liefs, Anne

Heyy wat een leuk dubbel nieuws!! :smiley: Gefeliciteerd!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 23 Mar 2010 14:55:47

Een speciale datum Michèle?

Liefs Michelle

Eh ja een beetje wel. Ik zat laatst voor de gein mijn opa te googlen. Hij is kunstschilder en ik was benieuwd of er veel over hem te vinden was. En toen kwam ik er per toeval achter dat op 18.8.1876 ene Arie Vermeer (zo heet mijn opa) en een Janna van Rijn in wageningen getrouwd waren. Mervin heet van Rijn en ik Vermeer. Dus op 18.8.2011 is het 135 jaar later dat er weer een Vermeer en Van rijn in het huwelijk treden dus het leek ons wel een heel mooie datum.

Groetjes,

Michèle

Dat is indd een mooie gedachte

Liefs Michelle

Gefeliciteerd meiden
En heel veel plezier bij het voorbereiden

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Gefeliciteerd Georgina, wat leuk dat je gaat trouwen.

Geniet van alle voorbereidingen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Dankjewel meiden,
Het is wel spannend allemaal. We willen ook eigenlijk een heel bescheiden feestje met onze dierbaren, onze spaarpot is ook leeg en we willen de tuin nog veranderen en dan moet je keuzes maken. Aangezien ik netzolief de tuin ook heb stoppen we liever daar meer geld in dan dure kleding en groots feest.

Gefeliciteerd hoor!!
En gelijk heb je. Ook wij hebben op korte termijn een datum gepland en het lekker simpel gehouden met alleen de meest dierbare om ons heen gehad. En we hebben echt een topdag gehad!!

Groetjes Bianca