Van onze vakantie naar gran canaria
groetjes Kim, mama van
en
wat een mooie omgeving daar, ben er dus nog nooit geweest!
Maar aan de foto’s te zien hebben jullie het prima naar je zin gehad.
Groetjes Marianne Mama Van Ruben.
Jee Kim, wat een onwijs leuke foto’s zeg!
Je kan echt zien dat jullie genoten hebben.
En wat is Vic veranderd in zijn gezicht
Hihi, echt een kleine casanova volgens mij
Hij lijkt trouwens enorm op jou, één gezicht (vind ik)
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)
Gewijzigd door - Bieb op 06 Dec 2005 19:25:19
Jaaa leuke foto’s.
Hihi Bieb 2 zielen 1 gedachte want ik zag die kleine deugniet en dacht gelijk; zo die is veranderd en groot geworden.
Lekker ventje hoor!!!
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Oh heerlijk hoor, zo te zien goed genoten, en dan die gebruinde koppies in de sneeuw
Groetjes Nathalie & Co
zucht was ik toch maar mee geaan in je koffertje want dit ziet er wel heel gezellie uit. Leuk hoor, konden jullie ook effe goed gebruiken !
leuke foto’s van een hele geslaagde vakantie
en wat een 2 droppies zeg,sofie is volgens mij flink de lengte weer in gegaan of zie ik dat verkeerd op de foto
Bianca,Dylan & Kaitlyn
ik kan er niet in meegaan dat ie op mij lijkt… hij lijkt behalve zijn oogopslag en bruine ogen sprekend op zijn papa. in gedrag en houding en maniertjes echt papa hoor.
Sofietje is inderdaad weer gegroeid, kind is niet te houden en ziet er echt niet meer uit als 4 jarige.ze is echt de lengte ingegaan nu en d’r babybuik slinkt zienderogen. En ja we hadden deze vakantie echt effetjes nodig… kijk maa ruit over een maand zit ik alweer in de zon…
groetjes Kim, mama van
en
dan gaan we mee hoor hiihihiihih
idd ze lijkt echt geen 4 maar eerder zo oogopslag 6
hoelang is ze nu ongeveer
Bianca,Dylan & Kaitlyn
quote:
kijk maa ruit over een maand zit ik alweer in de zon......
Ja inderdaad! Dat gaat snel zeg!!
Heerlijk hoor!
Enne…hij mag dan op zijn vader lijken, ik vind hem toch ook echt op JOU lijken hoor! Meer dan voorheen bedoel ik.
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)
Gewijzigd door - Bieb op 07 Dec 2005 13:05:43
wat een prachtige foto s .zo heerlijk hebben jullie genoten ,alleen zo snel voorbij he . ik vind sofie lijkt op kim maar vici niet .persies zijn papa
groetjes marielle mama van
10-10-01