Ik even geen tijd kan vinden

voor ikkeben…(en dat ik daar stiekem van baal want ik begon al behoorlijk verslaaft te worden…)en net nu ik dacht even vrij te zijn en hier te kunnen bijlezen begint m’n kleine mannetje oorverdovend door de babyfoon te krijsen…
Die is na een hazeslaapje van 20 minuutjes blijkbaar alweer voldoende bijgetankt.
Dus tja, de laptop gaat weer uit, en we gaan maar weer een flinke wandeling maken!

Tot een andere keer,
Groetjes Carolien

Lilypie Premature Baby tickers

vervelend zeg.
er staan 2 verschillende leeftijden op je banner, maar t lijkt mij dus sprongtijd.
als hij nu 17 maanden is, is het de laatste maar wel de heftigste.

even doorbijten dus, veel succes in ieder geval.

liefs,
Rinske

Balen! Ik las net je andere berichtje over het vroeg wakker zijn van Jasper. Sterkte en hopelijk kan je snel weer de tijd vinden om hier te kletsen!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik heb precies hetzelfde alleen komt het bij mij doordat ze zichzelf steeds wakker hoest

Maar ik weet hoe je je voelt… sterkte!!

En ik vind het ook jammer dat ik nu bijna niet aan Ikkeben toekom… ook ik raak aardig verslaafd

Groetjes van Sascha en Senne

Als je eenmaal aan Ikkeben begint, word je eigenlijk vanzelf een JUNK, hahaha. 90% van de mama’s dan! Ik ook! Maar dan kom je gewoon straks weer lekker terug, als Jasper rustiger is! Dat is het fijne he, Ikkeben is 24 uur per dag ‘open’!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Eh ik zeg even niks over dat ikke ben en verslaafd zijn…

Maar wel lastig, inderdaad goed mogelijk dat ie met zijn sprong bezig is, iets minder voor mamma maar realiseer je dat hij weer wat meer en nieuws kan als hij er uit is.

Groetjes,

Michèle

Ja, Michele is hier de überjunk onder de junks! Meer dan 15.000 berichtjes!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Bijna 16000 zie ik! Daar stelt mijn verslaving nog niet zoveel bij voor…hihi

Jaspertje slaapt… die kleine boef was bekaf. En vandaag denk ik “huishoudelijke klusjes…wat zijn dat???”

Tja een sprong, zou kunnen maar dan is ie van de ene in de andere sprong overgesprongen… denk dat het net een weekje weer goed ging met slapen en nu alweer ruim een week niet.
Maar goed, we zijn al wat gewent met de slaapjes van Jasper dus we gaan gewoon maar verder, het zal vast een keertje beter gaan! En gelukkig is ie overdag wel heel gezellig en geniet ik volop van dat kleine mannetje. Maar soms is een middagje of avond vrij (natuurlijk voor ikkeben) ook wel heel erg lekker!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Hebben wij met morgan ook gehad met de laatste 2 sprongen van de een de andere in er leek geen einde aan te komen…

Enne tja doortypen???

Groetjes,

Michèle