Ik even een 'muts' was?

Ik was vandaag bij de Prenatal, vanwege de Mamma Mazzelweken. Ik zag alweer allemaal leuke hoedjes en mutsjes hangen. Voor Max hing er een mutsje voor op de fiets, met zo’n flapje aan de achterkant. Superstoer! Ik keek dus naar de maat en legde er eentje in mijn mandje. Toen ik af wilde rekenen, dacht ik opeens: ‘Waaaah, dat kind heeft helemaal geen muts nodig, hij heeft een helm!’ Hij kán niet eens een petje op! Helemaal vergeten in mijn enthousiasme! Ik zei het tegen Max en hij lachte, zo van: ‘Muts!’

Max is trouwens zelf wél aan zijn helm gewend! En ik ook hoor. Eigenlijk kijkt niemand echt naar hem. Alleen gisteren in de V&D waren er wat mensen die keken, maar die verder niks zeiden. Vandaag in de AH keek een man ook en hij zei: ‘Hij heej un schon helmke op’. Ik legde toen uit waar het voor is en dat snapte hij. Mensen kunnen het dan beter vragen! Maar het valt me reuze mee, de meeste mensen zien alleen een knap ventje zitten en doen verder gewoon normaal. Ik had meer negatieve reacties verwacht…

Groetjes Rainbow, trotse mama

hahaha lol!! ik snap je wel hoor hihi in je enthousiastme vergeet je dat wel is.
oh enne in helmond zouden ze zeggen: skon helmpke op SKON hahahah
wat erg!
maar idd het ziet er toch ook gewoon best stoer uit! zou zo door kunnen gaan als michael schumager

Ohw dat zou ook echt iets voor mij zijn!!

Wat fijn dat het ook meevalt met de reacties en gekijk naar Max.
Ik begrijp best dat de aandacht van mensen naar Max trekt want het is inderdaad een knap ventje!!

Liefs Shirley

Hihi idd wel erg grappig.

Wel fijn dat je niet zo veel negatieve reacties krijgt. Kan me voorstellen dat het niet leuk is als mensen hem maar aangapen vanwege zijn helm.

Groetjes,
Sandra

hahaha, zoiets zou mij nou ook gebeuren, maar dan pas nadat ik had afgerekend

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

Ha ha ha kun je nagaan dat je het eigenlijk niet meer ziet Maar ik ben ook zo’n doos hoor

En fijn dat mensen er zo op reageren, dat maakt het ook allemaal minder onzeker voor jullie. Enne voor je het weet is ie hem weer kwijt, moeten jullie daar weer aan wennen.

Groetjes,

Michèle

Hihi, een beetje mutserig was het inderdaad wel Fijn dat de negatieve reacties op het helmpje een stuk minder zijn dan je had verwacht!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers