Ik erg zin heb

… om mezelf helemaal vol te vreten!!! Ik ben nu pas de 2e dag bezig met shakes ('s avonds wel gewoon warme maaltijd), maar zou zooooo graag een zak chips opentrekken!!! Voor mijn gezondheid is het beter als ik afval, dus dat gaan we dan ook maar doen… staat ook wat leuker Ik ga heel hard proberen het koekiemonstertje in mij te verslaan en hoop dan ook weer in maatje 40 te passen uiteindelijk… dames duim voor me… wish me luck!!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

ohjaaa ik snap helemaal hoe je je voelt, ik ben ook een chips verslaafde junk haha, en ik moet eigenlijk ook wat rolletjes kwijt.
ik heb in sommige dingen mt 40 andere weer 38 en soms zelfs 36. maar die rolletjes wil ik weg hebben bij mijn dijen.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Succes meis, hou vol! Denk aan jezelf in maatje 40!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat knap van je dat je aan het lijnen bent. Heel veel succes en als je even een moeilijk moment hebt, schrijf het dan hier even van je af.

Heel veel succes!

Groetjes,
Sandra

Ik kan me voorstellen dat je nu nóg meer aan chipos denkt, omdat het niet ‘mag’. Maar hou vol hoor! Denk aan jezelf inderdaad in maatje 40 en als je het niet meer kunt, kom je gewoon hier even klagen. Dan motiveren wij je wel weer! Go for it girl! Op naar de 40!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hoi hoi
wat stoer dat je af aan het vallen bent.
Zelf ben ik na een ‘operatie’ aan mijn hartje ook flink gaan afvallen (mocht weer bewegen)
In een half jaar 30 kilo’s kwijt, en wat mij erg hielp:
een hele lelijke foto van mezelf op mijn zwaarst in de buurt houden
een kledingstuk wat ik niet meer paste voor de kleding kast hangen.
klinkt misschien een beetje stom, maar je weet dan waar je het voor doet, en als het je dan lukt, lijkt alles vergeten waar je zo naar verlangde.
SUCCES

Bedankt voor het support dames, doet me goed! @Boukje&Sarah: die foto heb ik idd ook, daarom zag ik nu dat het echt tijd werd om af te vallen… wat schrok ik van die foto zeg!!! Helaas heb ik alle kleding die ik niet meer paste al 2 jaar geleden weggedaan… ik heb al maat 46 sinds ik 4 keer geopereerd ben en in 8 maanden tijd 24 kilo ben aangekomen… maar dat geeft me een doel voor mijn spaarcentjes

Go for it girl

Liefs Michelle

Zet hem op meid!!!

Goed van je en ik weet dat je het kan. Enne die zak schips en koekjes verdwijnen vanzelf uit je gedachte gang

Groetjes,

Michèle

s6 ermee en we blijven voor je duimen.

Je kan het!!! Ik weet het zeker

Liefs, Anne