Ik er weer ben

Na effe slikken op het vliegveld en uitgebreid zwaaien naar sofie, zijn mijn vriendin en ik er voor gegaan… We wilden een leuke vakantie en da’s ons gelukt, aankomst op mallorca… REGEN! oke slikken we gaan er wat van maken. honger nou dan maar gelijk een broodje kroket alsof je niet in spanje zit,net koud een uurtje geland en huplakee de eerste hollandse kroeg al gevonden, hotel was super, 4 sterren tja dat was het ook echt wel! Wat een luxe.Avonds waren we een beetje moe, even elkaar aftasten, tenslotte is mijn vriendin 10 jaar ouder en vrijgezel en ikke ineens ook gewoon een vriendin, geen mama. Effe door de zure appel heen gebeten en daar gingen de dinnetjes, aan de zwier, elke avond werd het later… en elke dag lagen we steeds langer aan het strand, jullie kennen mijn witte huid en zonne allergie misschien nog niet maar het is goed gegaan, ik zit nu helemaal onder de uitslag ipv alleen in mijn gezicht hahahahaha…

ach ja je moet er wat voor over hebben he,

Om een lang verhaal kort te maken, ik heb een heleboel leuke interessante mensen ontmoet, ik heb alleen maar gelachen en gefeest, heb geen strand foto’s alleen kroegfoto’s dus dat zegt genoeg, (dinnetje lief is namelijk absoluut GEEEN kroegtijger), dus dat we elke avond toch ergens op een terras of in een pub terecht kwamen zegt een boel

het is een beetje vaag verhaal geworden maar ja ik mag van dinnetje geen foto’s hier plaatsen

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

lekker wijfie volgens mij niet echt een rust vakantie, maar toch ook wel…

kussies van hier

je moet zoals je al weet nog ff wachten voordat ik zal naar je toe kan komen hihi, maar komt goed… ik laat de taxi nog maar ff rijden hahahaha

Tries

Liefs Tries

slapen kan ook prima op het strand hoor! alleen tja maximaal 3 uurtjes strand heb ik gezien hahahhahahhahahahha per dag

groetjes,

welkom terug kim nou ik lees het al je heb lekker de bloementjes buiten gezet .ene nu ga je uitrusten zekker hihihihihihihihi.maarde kinderen waren zekker blij dat je weer terug was .

groetjes marielle trotse mama van tanja

uitrusten??? hahaha nee echt net, was om 2 uur snachts thuis en alweer om 8.30 op de psz met sofie, vanaf daar door naar de notaris en de accountant,om 11.30 nog naar een crematie geweest en daarna kon ik mijn koffer uitpakken en wassen en boodschappen doen en weer meedraaien in de mallemolen van huize petrov, net naar de tandarts geweest dus uitrusten hier thuis zit er ook niet in… Enne vanavond nacht van hengelo dus de kroegentocht gaat nog even door

groetjes,

hahahhhahhaa die kim gaat maar door

ben blij dat je het na je zin heb gehad

hahahahaha die kim weet niet meer van op houden geniet maar lekker hoor kim

hihi je leeft maar 1 keer… dus geniet er van ja toch?

tries

Liefs Tries

ja zo is het tries .

Nou, klinkt gezellie allemaak Kim.
Zo te horen heb je het toch naar je zin gehad!

Groetjes Mim