Na effe slikken op het vliegveld en uitgebreid zwaaien naar sofie, zijn mijn vriendin en ik er voor gegaan… We wilden een leuke vakantie en da’s ons gelukt, aankomst op mallorca… REGEN! oke slikken we gaan er wat van maken. honger nou dan maar gelijk een broodje kroket alsof je niet in spanje zit,net koud een uurtje geland en huplakee de eerste hollandse kroeg al gevonden, hotel was super, 4 sterren tja dat was het ook echt wel! Wat een luxe.Avonds waren we een beetje moe, even elkaar aftasten, tenslotte is mijn vriendin 10 jaar ouder en vrijgezel en ikke ineens ook gewoon een vriendin, geen mama. Effe door de zure appel heen gebeten en daar gingen de dinnetjes, aan de zwier, elke avond werd het later… en elke dag lagen we steeds langer aan het strand, jullie kennen mijn witte huid en zonne allergie misschien nog niet maar het is goed gegaan, ik zit nu helemaal onder de uitslag ipv alleen in mijn gezicht hahahahaha…
ach ja je moet er wat voor over hebben he,
Om een lang verhaal kort te maken, ik heb een heleboel leuke interessante mensen ontmoet, ik heb alleen maar gelachen en gefeest, heb geen strand foto’s alleen kroegfoto’s dus dat zegt genoeg, (dinnetje lief is namelijk absoluut GEEEN kroegtijger), dus dat we elke avond toch ergens op een terras of in een pub terecht kwamen zegt een boel
het is een beetje vaag verhaal geworden maar ja ik mag van dinnetje geen foto’s hier plaatsen
groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!