Ik er wat minder zal zijn

Hoi, hoi,

Volgende week start enorme drukte met mijn werk, ik zal proberen toch af en toe te posten maar neem het me niet kwalijk als ik er niet bovenop zit.

Morgen gaan we naar de efteling en ik zal nog wel even verslag uitbrengen van het bezoek aan het park en het hotel.

Dag lieve dames, tot snel maar weer…

Groeten,
Nikki (bag lady)

Hoi Bag Lady

Heeel veeeel plezier morgen in de Efteling!
En veel succes met de wintercollectie van de Bakerzak!

Liefs, mamma van Stephan (“Firm Lady” )

Dank jullie wel en ik ga nu lekker naar bed, de Efteling is altijd hard werken, maar heel erg leuk.

Kika gaat voor het eerst en ze is nu echt óp zo’n leeftijd dat ze van dingen helemaal ondersteboven kan zijn. Ik heb er zin in!!

Groeten,
Nikki (bag lady)

Ik ben al heeeeeeeeeel lang niet meer in de Efteling geweest.
En dus ook nooit met Stephan.
Maar is het nou echt zo leuk?
Vroeger vond ik het zelf wel leuk, dat weet ik nog.
Eigenlijk zijn we er nog niet naartoe geweest omdat ik dacht dat het niet zo super is (en je er wel een super prijs voor moet betalen ) en omdat ik dacht dat Steef nog te jong was (nu niet meer trouwens, nu hij 3 is).

Liefs, mamma van Stephan

Hoi Bianca
Het is nog steeds erg leuk de Efteling
Vooral voor je grote ventje
Het sprookjesbos blijft leuk
Groetjes Heleen mama van Robin

Haha, ik zal ook nog wel een keer naar de efteling “moeten” als Gioia wat ouder is.
Vreselijk! Ik heb er een compleet trouma van: ik heb met verstandelijk gehandicapten gewerkt, we gingen ieder jaar, ieder jaar werd daar een video band van gemaakt, ieder jaar werd daar het zelfde irritante efteling muziekje onder gezet, en die band moest vervolgens het hele jaar bekeken worden!
Kortom: ik heb geen recht van spreken, ben zwaar bevooroordeeld
Als ik er nog eens heen ga loop ik vast rond van: o ja, met die en die ging ik hier altijd kijken en met die daarin etc etc.
En met kinderen is het vast heel erg leuk, je verveelt je er in ieder geval niet.

groet
Mo
O, ja Nikki: Bakerzak ze

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.

Jaaaaaaaaaaa de Efteling is super. Wij gaan haast elk jaar met alleen de kids van de familie er naar toe. Wij genieten geweldig van al dat mega kinderplezier. De tijd is er altijd te kort. wij vinden het zelf geweldig, maar zorgen wel dat we de dag erna vrij zijn. Hahaha

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Hoi Elly,

Wat goed om te horen dat je collega de bakerzak mooi vindt. Ik ben erg trots op mijn nieuwe collectie. Heb heel hard gewerkt de afgelopen tijd, maar ik ben er weer…

Ik heb de hele site gerestyled, dat was een hele klus, maar het was het waard. Tenminste dat vind ik. Hopelijk nu even wat rust, dat kan ik wel even gebruiken . Ik zal regelmatig de ikkebenners bezoeken.

Groeten,
Nikki (bag lady)

Gezellig!
Ik heb je site bekeken en mijn “commentaar” staat bij je andere topic.

Groetjes, mamma van Stephan