Ik er morgen

weer ben,ga lekker aan kleden en gaan we lekker genieten van het mooie herfst weer.misschien gaan we zo de bossen opzoeken

gaan jullie nog wat leuks doen vandaag

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Heerlijk, met dit weer ff wandelen enzo

Nee, ik heb geen plannen nog.
Cheyenne is hier en Peter heeft nachtdienst gehad en slaapt dus. Die moet ook om half 4 alweer werken dus…
Ik heb even zitten denken aan Ballorig, omdat ik zelf niet zoveel kan en het voor de kids ff lekker is om te rennen enzo.
Maar ik twijfel nogal…

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Ik denk dat dadelijk de deur weer lekker open vliegt hier en we lekker aan de keuken gaan klussen. Evianne heeft al lekker geverfd en we hebben samen op de ramen zitten tekenen. Verder moet ik nog een hele berg was vouwen ( blehhhhh)

Ik mag werken vanmiddag

Groetjes Nathalie & Co

bos is niet door gegaan,hans wilde eerst ff de tuin doen,mocht ik aan weizingen geven wat er uit moest en wat er verplaatst moest worden,nu staan alle vaste plante zo dat we in het voorjaar dus kleine bloeiers ertussen moeten doen en dat het dan gewoon af is…

toen had ik van het lange staan zo alast van me knie dat ik het niet aan durfde om naar de bossen te gaan

dus hebben we lekker ff in de zon gezetten ook heerlijk hoor

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Tja druk druk druk bij centerparks, ik mag zo alweer van 12 tot 20 en morgen idem en dan heb ik ook vakantie tot de zondag

Groetjes Nathalie & Co

ooohhh mooie vooruit zicht dus

Bianca,Dylan & Kaitlyn