want Jasper zit weer helemaal, maar dan ook echt helemaal onder het eczeem en de uitslag! Ik weet onderhand echt niet meer waar het van komt en waarom ik het nu niet onder controle krijg… Meestal is een paar dagen smeren, s’nachts z’n zilverpakje aan en desnoods de hydrocortisonzalf erbij voldoende om het weer rustig te krijgen maar het lijkt wel of niets werkt. Eigenlijk zit het over z’n hele lijfje, behalve op z’n voetjes, en op sommige plaatsen is het nog extra roodgevlekt en vurig, het is nog nooit zo erg geweest.
We geven hem al een tijdje voorzichtig weer wat melkproducten, misschien dat dat de oorzaak is maar het is zo moeilijk om na te gaan wat nu precies waarvan komt… dus nu zit ik weer te twijfelen of ik toch weer volledig kap met de koemelk, maar dan krijgt ie echt te weinig ‘zuivel’ want de Friso Allergycare wil hij bijna niet meer drinken, daar houdt het met 100cc wel op.
Hij is ook net ziek geweest, misschien is z’n weerstand nog wat laag, of misschien is ie voor een ander product wel allergisch of misschien is het weer een soort warmteuitslag, ik weet het echt niet meer…
Bah bah bah, ik baal verschrikkelijk van dat gevlekte schuurpapier huidje, vind het zo zielig… hoewel hij er eigenlijk zelf niet zoveel last van lijkt te hebben, maar het ziet er werkelijk niet uit!
Volgende week ga ik echt actie ondernemen, als het niet bij de kinderarts kan op korte termijn dan maar naar de bioresonantie want zo kan het echt niet meer, straks houdt ie er nog een olifantenhuid aan over…
Thanx, moest het even kwijt!
Groetjes Carolien.