Ik er even doorheen zit?

Senne moet alweer zo hoesten (zie topic) en ik zit er ff helemaal doorheen!

Merk dat ik nu gelijk alle beesten de deur uit wil doen (terwijl een allergie helemaal nog niet te zien is) en alles schoonschoonschoon wil hebben.

Ik kan er zo slecht tegen nu het weer tegen zit…

Ik weet dat niemand me kan helpen maar moet het wel even kwijt…ga ze nu maar uit bed halen want ze heeft zich weer wakker gehoest

Groetjes van Sascha en Senne

Tja, je weet het al he helpen kunnen we niet.

Maar ik wil je wel sterkte wensen…! Hoop dat het snel weer beter gaat met Senne, en zeker ook met jou!!

Kun je niet bij wijze van proef je beesten een tijdje laten logeren ergens? Dan kun je zien of het daarna beter gaat, en als ze weer terugkomen of Senne dan terugvalt in het hoesten…
Hier een jongetje dat ook continu aan het hoesten is, elk jaar hoor in de winter… en wij hebben geen beesten want daar ben ik zelf allergisch voor dus dat is het niet. Het zou minder moeten zijn nu zijn neusamandel eruit is en buisjes in zn oren, maar niet dus.
We hebben wel ventolin en beclometason pufjes, maar die slaan totaal niet aan…

Vrijdag moeten we terug naar de KNO, ben benieuwd wat die er nu van zegt…

Maar goed… ik hoop dat t snel beter gaat bij jullie!

{{{{Sascha}}}}

Dikke digi-knuffel!

Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009

Sterkte meis, ik hoop dat Senne snel minder gaat hoesten.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Net als wat Suzsje zegt, kun je de beesten niet even ergens laten logeren? Je hebt honden en katten hè? Als het kan zou ik het niet alletwee tegelijk doen want wil niet zeggen dat ze op alles reageert.
Heb je verteld van Dylano dus niet gelijk wanhopen meis, maar snap je wel hoor

Dikke knuf

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@miremady: Hebben jullie de vogel ook even weg gedaan dan, om te kijken hoe Dylano erop reageerde?

We hebben ontzettend slecht geslapen, gisteren bijna slaande ruzie gehad omdat ik het even niet meer trek en Paul dat niet helemaal begrijpt. Hij zegt steeds wat zucht je nou, je kan er toch niets aan doen! Terwijl ik iedere keer een steek in mijn maag voelde vannacht als ik haar zo hoorde hoesten

Groetjes van Sascha en Senne

Ja ik ad een adres voor hem gevonden en als het daar niet aan zou liggen, kregen we hem terug. Nou neem je van een vogel iets makkelijker afscheid dan van honden en katten vind. Ik heb sowieso niets met vogels Maar manlief wel

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers