Ik en me buuf

vrijdag met elkaar verwisseld zijn

het begon zo…

de telefoon gaat bij mij neem op,met me naam…hee zegt buuf ben je gezellig bij mij ike nee zit bij me eigen thuis,nee joh kan niet bel naar me eigen huis…zeg nee echt serieus je belt mij op…nou ja zegt ze hang ik snel op want moet me dohter hebben

dus nog geen miuut later weer foon,weer me buuf nou zegt ze dat kan niet je bent wel bij mij nee echt waar niet

zeg loop met foon wel ff naar je huis ja is goed zegt ze…

nu was bij hun de lijn helemaal dood geen foon niks,nou raar zei kpn gebeld

nu bleek ik had haar nummer en zei de mijne nou raar he allemaal

maar we hadden ook geen i-net

dit geintje heb tot zeker 10 uur savonds geduurd

maar vind het een heel bizar iets,en vooral als je ook ff kpn belt en moet uitleggen dat je thuis belt met je eigen foon maar met het nummer van je buuf

na 1 irri mens daarna een leuke aan de lijn die het begreep en serieus te werk ging

maar echt dit heb ik nog nooit mee gemaakt laat staan van gehoord

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Das vreemd zeg, wat een raar verhaal!

Groetjes Nathalie & Co

Hahaha, sorry hoor, maar in eerste instantie moest ik ff erg lachen omdat ik het helemaal voor me zag (hoe je het ook vertelde )

Maar het is wel super vreemd zeg!!
Ik heb het echt nog nooit gehoord, zoiets mafs.
Sta je ook raar te kijken…

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Ja vindt het ook vreemd ik heb ook nooit gehoord van zoiets.

Groetjes van Bianca mama van Jeremy

nou ik vind het nu nog steeds raar hoor

maarja beter als ineens geen foon meer,was een keer afgesloten geweest mijn nummer eindigd op een 8 en degene die niet betaald had een 7 hadden ze mij eruit gegooid grrrrr maar wel betalen kon ik om opnieuw aan gesloten te worden

echt wij hebben nooit geluk hoor,of we worden heel de dag gebeld met de vraag of me de goudsmid zijn,die man had al 5 jaar ander nummer…

in totaal hebben wij al 4 keer ander nummer,1 keer noodgedwongen wegens bedreiging naar mij kant maar leuk is het niet

lang leve kpn

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

quote:
maarja beter als ineens geen foon meer,was een keer afgesloten geweest mijn nummer eindigd op een 8 en degene die niet betaald had een 7 hadden ze mij eruit gegooid grrrrr maar wel betalen kon ik om opnieuw aan gesloten te worden

Als het hun fout is had ik dus mooi niet betaald!!

Groetjes Nathalie & Co