Ik elke maand

aan het rekenen ben. Echt ik ben blij met me baan hoor, maar men wat is het lastig als jij (das ikke dus) per week betaald wordt en het mannetje per 4 weken en alles op 1 rekening komt. Hievoor hadden we ieder een eigen rekening en dan spaarde ik het gewoon op en dan betaalde ik de rekeningen en van zijn rekening leefde we en zo, maar omdat ik steeds toch een beetje moest overhevelen hebben we alles op 1 rekening laten zetten, dus nu moet ik zeg maar weten wat we overhouden en daar niet overheenb gaan. Ik zal blij zijn als het bedrijf me over neemt en me per maand gaan betalen dan is het betalen en klaar

Groetjes,

Michèle

Lastig inderdaad. Weet je zeker dat je kan blijven werken bij je huidige werkgever? Zou mooi zijn.

Groetjes,
M

Nou ja ze groeien harder dan ze aan kunnen en ik denk niet dat ze me nu alles leren om me erna eruit te zetten. In mijn gesprek hadden ze het al over als straks iedereen ingewerkt is en zo. En als je voor ons werkt is ook al gevallen. Tuurlijk niks is zeker todat ik een contract krijg uiteraard. Maar er is zoveel werk dat ik er nog net niet elke week nieuwe collega’s krijg.

Groetjes,

Michèle

Dat klinkt inderdaad wel hoopvol. Ik hoop dat het zo mag zijn!

Groetjes,
M

Oh dat lijkt me wel moeilijk hoor elke week betaald krijgen…
Chris krijgt elke 4weken betaald… ipv elke maand…
Dat is ook wennen!

Zou mooi zijn als je de baan krijgt Michèle… wanneer weet je dat?

Liefs, Melanie

kun je niet vragen aan het uitzend/detacheringsbureau of je de weekbriefjes per 4 weken kan sturen/faxen?
Dat heb ik bij mijn uitzendburea gevraagd toen ik bij deze baan begon… en dat vonden zij geen probleem… dan krijg je toch per 4 weken je centjes binnen…

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Klopt inderdaad, heb bij een uitzendbureau gewerkt en als werknemers dat wilden konden wij de verloningen op 4 wekelijks zetten.

Liefs

ja heb ik dus ook gedaan, omdat het hier langer duurde dan verwacht (inmiddels dus al dik een jaar) en nu krijg ik het gewoon per maand zeg maar, zoveel fijner

Pippy is geboren 17.07.2009

kan ik doen, maar per 4 weken vind ik ook niks want je krijgt het nooit op hetzelfde moment zegt maar. Mer kreeg het nu ook weer op de 11e terwijl ik pas de 28ste of zo de rekeningen betaal. Maar misschien dat ik het wel ga laten doen, eerst kijken hoe het nu gaat.

@ melanie ik denk na een half jaar of zo, maar ik zie het wel. Ge niks vragen, de laatste keer dat ik vroeg kreeg ik ook niks

Groetjes,

Michèle