Ik eindelijk weer een

…een laptop heb!

In ons vorige huis hebben we een inbraak gehad en toen zijn allebei onze laptops gejat. We hadden toen besloten om geen laptop meer maar een pc te kopen. De gedachte: die nemen ze niet zomaar mee. Veel foto’s en muziek weg.

Nu een paar jaar later, baalde ik er best wel van altijd naar boven te moeten om even achter de pc te duiken om bijvoorbeeld te ikkebennen Mn man vindt het leuk om te xboxen en ik zat er dan maar naast, een boekje te lezen of ging naar boven achter de pc, maar dat is ook niet gezellig. Daarom dus besloten om toch weer een laptop te kopen. Het loont al aardig, want ik zit blijf nu ook savonds lekker bij, mis geen topic meer!

Het is een heel mooie Macbook en ik heb er voor 20 euro een ipod touch bij gekregen, ook leuk speelgoed!

Dus… vandaar dat ik wat meer op ikkeben te vinden ben!

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Ha ha ha zit ik ook wel eens over te denken maar hier staat de pc in de woonkamer dus minder ongezellig

Maar wel leuk al die speeltjes…

Groetjes,

Michèle

ooh ik ben heeel blij voor je!
ik weet het haha een pc is zo lomp en groot en staat altijd op een vaste plek op een vaste kamer.
laptop kun je gaan zitten waar je wil… HEERLIJK!
geniet er lekker van, laat je man maar lekker x-boxen, ikkebennen is toch veel leuker

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Fijn! Bij ons staat de pc inderdaad ook boven, vind dat niet mooi staan in de woonkamer. Maar gezellig is anders, inderdaad. Geniet van je quality time met je husband; hij achter z’n x-box en jij op ikkeben…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@<Mriek: Hahaha… ja over qualitytime gesproken! Gelukkig zien we elkaar boven ook nog Maareh vanavond is mn man aan het wandklimmen (doet ie 2x per week, de sportieveling) Dan kan ik tvkijken, met mn zus bellen en ikkebennen tegelijkertijd!

Ik kan het iedereen aanraden!

liefs

@<Mriek: Hahaha… ja over qualitytime gesproken! Gelukkig zien we elkaar boven ook nog Maareh vanavond is mn man aan het wandklimmen (doet ie 2x per week, de sportieveling) Dan kan ik tvkijken, met mn zus bellen en ikkebennen tegelijkertijd!

Ik kan het iedereen aanraden!

liefs

Haha, gelukkig bestaat er nog zoiets als ‘boven’. Hè?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wij hebben HELAAS de PC beneden staan, zo`n groot lomp ding op een bureau tafeltje in de woonkamer… vindt het zooo lelijk staan, al die draden er achterlangs… Als het goed is kopen wij straks ook een laptop… en gaat ie mooi op de achtertafel, en deze pc naar boven voor de administratie…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Hier staat ie wel in een hele mooie pc hoekkast en als die dicht is want hij heeft deurtjes dan zie je niet eens een pc.

Groetjes,

Michèle

wij hebben niet zon grote huiskamer en als er een tweede mag komen, moeten we de studeerkamer boven voor Nora inrichten. Dus dan zou de pc naar beneden moeten. Als er dan ook een box weer in de kamer zou staan, zou ik het echt te vol vinden worden, dus dit was een goede oplossing voor ons. Voorlopig hebben we de pc nog lekker boven staan, hoor! Dat wordt de download pc

Dan zeik ik weleens over ons onderwijssalrisje en alles, maar eigenlijk zijn we gewoon hartstikke rijk! Behalve alle niet materialistische dingen als gezondheid, een prachtige dochter en elkaar, hebben we een heerlijk huis, op een heerlijke lokatie en kunnen we zomaar allemaal extra hebbedingen kopen!

Nou wat klaag je dan

Groetjes,

Michèle

niet dus…!

liefs